Gå til innhold

NOEN SOM HAR NOEN GODE RÅD MOT BRYST BETTENNELSE??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sørg for å få tømt brystet helt for melk (med pumpe), masser litt mens du gjør dette (ja, jeg VET at det er grusomt vondt!). Hjelper det ikke etter en dag og du får høy feber, så kom deg til legen for å få antibiotika. God bedring!

Ta deg en varm dusj og bruk dusjhodet til å massere det vonde området. Det er lurt å legge på varmeflaske og ikke minst massere og tømme brystet så godt som mulig, vet det er kjempevondt, men det blir bare verre om du ikke får løst det opp. Jeg brukte også ullskjorte og ammeinnlegg av ull for å holde meg varm da jeg ammet. Hvis du får feber og det ikke gir seg bør du ta kontakt med lege.

God bedring!!!

Jeg var veldig plaget av brystbetennselse da jeg ammet, dette gjorde jeg:

- veldig varme bad og masser puppen mens du ligger i vannet

- holde HELE kroppen varm, ikke bare puppene

- ta 3 til 4 mg Soya Lecitin (du får det på helsekosten) om dagen, det skal hjelpe til å løsne opp kulene, har veldig tro på at det hjalp meg

-nesespray som skal hjelpe å flyte lettere, husker ikke hva den heter, du må få resept

Grip fatt i det før det blir verre!!!!!

Stakkars, stakkars deg, føler virkelig med deg - det er helt grusomt!

Håper virkelig du blir bedre snart!!

Off føler med deg å får vondt bare med tanken.Viktig å tømme seg for melk selvom det ikke er noe godt.Ullammeinnlegg,gjerne flere bare for å holde varmen.Som sagt over gå til lege hvis det er veldig ille.Viktig hold det varmt.

Du må ha kjempe mye god bedring fra meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...