Gå til innhold

regner med en SA....

C.P78

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er i uke 7 men idag begynte jeg å blø. Har blødd hele dagen og tok en tur på legevakten, men der gjorde de ingenting. De sa det var for tidlig, og fikk bare beskjed om å dra hjem og slappe av.

Går nesten ut ifra at jeg har mistet og tør ikke engang å håpe på noe annet. Ser at det var et innlegg her fra august om en som hadde fant ut at årsaken til hun blødde var at en del av morkaken hadde løsnet.

Har jeg noen sjanse tro? Det er lørdag og jeg får nok ikke bekreftet noe før om flere dager. Grusomt å gå rundt i uvissheten! Har ingen særlige graviditetstegn, så jeg regner med en SA. Noen som har opplevd å blø en del og som fortsatt har vært gravide? Det er helt klart friskt blod og et par ganger har det kommet en liten "slimklump" på str. med et kronestykke. Er dette klare tegn på en SA?

Takk for svar...

Hilsen bekymret

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Kjære deg!! Så ikke dette innlegget før nå!!! Uff... håper virkelig at det gikk bra med deg og den lille spira di!!! Det gjør jo ofte det, selv om det blir litt småblødninger!!! Mistet selv (MA) i 7 uke i august... så vet hvor tøft det er- selv om det er tidlig, har vi jo fått tid til å drømme om og planlegge hvordan det ville bli! Håper nesten at du ikke svarer- da er du kanskje ikke her inne og alt har gått bra ;) Klem!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...