Gå til innhold

junior dyne...??

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal kjøpe det til jul til småen...er det ok nokk å kjøpe på pjusk? tenker det er jo ikke en dyne som varer evig. med tanke på spy,basj og tiss oppigjennom. ser ikke grunn til å bruke allverdens med penger på det. men self skal han få en go dyne som varmer godt. men de har jo dundyner der...håper på svar:)

Fortsetter under...

Skrevet

Vi har akkurat kjøpt juniordyne (100x140 cm) og juniorpute (40x60 cm) på spar kjøp. Er kjempefornøyd med de! De kan selvfølgelig vaskes. Puta virker veldig stor og "fluffy" men lillegutt eeeeelsker den... Den er slettes ikke hard, så hodet synker litt ned i den, og det blir lunt og godt. Dyna kostet 150 kr, og puta 45 kr. Absolutt å anbefale. Har du ikke spar kjøp i nærheten kan du gjøre som meg å bestille over nett. Kommer 90 kr i tillegg da som porto og ekspedisjonsgebyr. www.sparkjop.no

Skrevet

Glemte å si at dette er thermodyne da. Kan ikke ha dun i hus her pga min allergi, og fordi KANSKJE lillegutt også kan være allergisk mot dun. Men tror de har dundyner på sparkjøp også, og de er sikkert like gode som den thermodyna vi har kjøpt.

Skrevet

tusen takk for svar. er spar kjøp her så da sjekker jeg ut der også:)

Skrevet

Vil og være med å anbefall dyne fra Spar Kjøp.. Har hatt den junior dyna siden minsten var 10 mnd... Og vi er veldig fornøyd..

Skrevet

Har Turiform dyne og pute til gullet vårt. Kjempefornøyd! Kjøpte det fordi det var til 50%. Hadde nok ikke kjøpt ellers...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...