Gå til innhold

Ny her


ziba

Anbefalte innlegg

Hei. Går inn i min 6 uke. Har hatt mye blødninger, fikk svar på blodprøve i går med lav hcg. Håper den er høyere til uka, ellers har jeg kanskje mistet eller på vei til å miste. Forferdelig denne uvissheten. Hr en datter på 3 1/2, og da gikk alt på skinner. Så uvant dette her. Har noen opplevd det samme?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, vet akkurat hvordan du har det. Jeg har også en datter på 3,5 år. har mistet 3 ganger før denne graviditeten.

Men er kjempe gla for den oppfølgingen jeg får denne gangen med ul hver 2-3 uke... er bare og krysse fingrene å håpe på det beste...

Men da jeg mista de andre gangene fant jeg min trøst i at kroppen ordner opp hvis det er ett foster som ikke er levedyktig. Bedre og miste tidlig, enn midt i svangerskapet, eller at det blir dødfødt....

Noen mener jeg er litt krass med en sånn holdning, men ,men... Heller en mongo i do enn en i stua... har jobbet med det så , vil ikke ha det hjemme også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei

 

Håper virkelig at verdiene dine stiger til uken, fortvilet å gå slik og ikke vite... Jeg har ikke opplevet noe slikt, men krysser allle mine 10 fingre for at alt går bra for dere og at vi får se mye til deg her i ukene fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk, det håper jeg og. Bare å krysse alt en har å håpe det går bra. Har sluttet helt å blø nå da, så håper det er et godt tegn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...