Gå til innhold

var ute å skulle handle litt mammaklær i dag...


snartmammapåny

Anbefalte innlegg

Fant ikke noe...:( alt var så stort å rart... for å ikke snakke om STYGT!!!

Kanskje jeg finner noe en annen dag... må man så må man;) Over helgen får jeg gå på et annet senter å se der..

 

Fant en vanlig singlet på h&m da... trengte noe som gikk under magen;)

 

 

Tittet og litt på bebyklær, men kjøpte ikke noe;) var så mye søtt!!!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mmmm, jeg har også nok mage til at de vanlige buksene ikke passer lenger - var på runde her forrige dagen jeg også og gjorde samme erfaring. Utrolig dårlig utvalg. Fant et par bukser på Kapp Ahl, men det var veldig skralt...

Vet jo ikke hvor i verden du bor, men bor du ikke så langt unna Oslo har jeg hørt mange er fornøyd med en butikk i Markveien på Grünerløkka i Oslo som heter Den kule mage, eller noe slikt. Tror de er på nett også :)

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bor i bergen da, så her burde være en del butikker her og, men gikk bare på senter i dag... h&m... var ikke så mye å skryte av... tror jeg skal gå på litt mer spesial butikker over helgen, har nok litt mer å tilby der;)

 

Men har sett litt på nettbutikker og, er litt fristet til å bestille, kan jo bare returnere om det ikke er fint;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, litt langt å reise på shopping til Oslo da, kanskje, men en fin unskylding for å ta en helg i Tigerstaden :)

 

Jeg skal ha penklær type galla for neste helg, og jeg finner absolutt ingenting - kan jo ikke stille i joggebukse med strikk i livet heller, så jeg har ikke gitt opp helt :)

Syntes det er vanskelig med størrelser og slikt på nett, jeg.. Har lange ben, og det er sjelden bukser passer med mindre de er med tommer i liv/lengde, evt. Kapp Ahl som har størrelser med ekstra lang lengde... Der jeg fant bukser som passer både til mage og ben :)

 

Du får si fra hvis du finner noen kjeder som har bra utvalg, vi er sikkert ikke de enste som er på desperat jakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, da skal jeg gi dem en ny sjanse. Kikket innom der, men fant bare vanlige klær og slike XXL-klær, men ingen for mager.... Får åpne øynene og prøve igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må bare fortelle att her i haugesund har de vila sine mammaklær...de var/er billige de...jeg kjøpte en dongeribukkse der 199kr!!! alle andre mammaklærne deres var også billige...ikke var det noe stort og rart med de heller...slik som de er på h&m....

 

http://www.mamalicious.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen uker siden var det noen som sa at Vero Moda i Bergen skulle selge gravid klær. (det het ikke Vero Moda men det var de som solgte Vero M som også solgte) Nå husker jeg ikke hva web siden het selvfølgelig,men jeg tror noen sa det lå i Strandgaten???

 

Mulig det er noe fint der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte å betsille noe fra la redoute, de har iallefall noe fint... men ikke så stort utvalg. og så er det jo dette med størrelser da... alltid like vanskelig, og enda værre nå når man må ha mammaklær...

 

Så får jeg ta meg en tur på shopping på mandag etter jobb. noe må jeg jo finne til slutt. Så en del lange gensere og boleroer(eller hva det heter) som er jo så moderne i høst, så de kan jeg jo bruke selv med stor mage:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var mamalicious det vera moda merket heter. Men de begynner ikke å selge det før i oktober, så må nok smøre oss med litt tolmodighet der;)

 

Tror jeg må kjøpe noe før den tid;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de har mama-licious hos Mammashop v.Smørsbroen og så er det jo mye fint hos Mor og meg, også. Tror det er en mammatøybutikk på nesstun, og. Min er faring er i hvert fall at utvalget - og kvaliteten - er mye bedre i spesialbutikkene. De har ikke mammtøy på Vila - det er mama-licious som er "samme" merke.

Håper du finner noe, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skal vel finne noe snart;) har heldigvis litt tid til, magen har ikke blirr så stor ennda, men har bare en jeans som passer da og den passer bare fordi den er litt stor å lav i livet;)

 

Men tror jeg gjore lurt i å begynne å lete etter fine klær litt tidlig da dette kan vise seg å ta litt tid...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...