Gå til innhold

Slanket bort ca 50 kilo.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke her for å skryte av jobben jeg har gjort altså, men hvis noen er int kan de lese videre.. I utg.pkt hører jeg ikke til her inne, veide vel litt over 70 da jeg ble gravid.. Men for 4-5 år siden, veide jeg sikkert ca 100 kg.. Vet ikke nøyaktig hva vekta sto på altså, men centimeter og klesstørrelser sier jo litt.. Jeg bestemte meg for å slanke meg, og gikk ned ca 20 kg det første året (dvs sakte, men sikkert), og så fortsatte jeg bare og gå ned og gå ned.. 52 kilo var det jeg gikk ned til.. Jeg slanket meg med sunn, vanlig mat (ikke noe spes kur el sånn), spiste godteri etc (begrensa) i helger bare og trente 3-5 ganger i uka (aerobic, step, jogging). Jeg er 164 høy, og vil også si at jeg gikk for langt med slankingen.. 52 kg er altfor lite for meg, jeg så syk ut.. Etterhvert la jeg på meg igjen, men jeg slutta og veie meg- ellers blei jeg altfor opphengt i tallet på vekta.. Nå er jeg gravid og har vel lagt på meg hvertfall 15 kg siden uke 8 (vet ikke hva jeg veide før sv.skapet).. Jeg har vært veldig avslappet, kanskje sløv, i forhold til mat under graviditeten, men er kjempemotivert til å leve sunt igjen etterpå. Jeg skal ikke ned på 50 tallet på vekta igjen, jeg orker ikke det livet der igjen.. Men ca 65 kg ser passe ut for nettopp meg :) Så nå gleder jeg meg til å spise vanlig norsk, sunn mat (gjerne pizza og sånt også iblant da) og ut og trille på babyen så jeg får lea meg inntil jeg kan begynne å trene mer "vanlig" igjen(slitt med bekkenløsn.). Jeg skal heller ikke nekte meg noe, dvs det vil aldri fungere for meg hvis jeg aldri kan spise sjokolade for eks... Men i moderate mengder! Kun i helger..... :) Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempeflott!!! Gratulerer så mye med vektnedgangen og graviditeten. Viktig du passer å spise riktig og godt når du venter barn og det høres ut som du nyter det. Er samme høyde som deg og veiet også en gang under 60kg og ja jeg så også syk ut. Passe vekt er rundt 66-67kg. Har desverre over de siste 6 år lagt meg på ganske mye. Så er begynt å legge kosten stille og rolig. Målet er 20kg i året, så skulle på min 30års dag nå målet om 66kg!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...