Gjest Skrevet 16. september 2006 #1 Skrevet 16. september 2006 Noen gode kanel oppskrifter her, i og med at noen sverger til at det hjelper på fødsel... Dvs hvordan få i seg mest mulig kanel på "kortest/lettest" mulig måte??? Vil ha Babyen ut nå....
Edelweis Skrevet 16. september 2006 #2 Skrevet 16. september 2006 to ts me kanel og et stort glass melk på styrten etterpå.. melka hjelper å stabilisere slik at det ikke blir så sterkt=)
Gjest Skrevet 16. september 2006 #3 Skrevet 16. september 2006 vell...hehe...jeg spise risengrynsgrøt med masse kanel på da...jeg fikk så innmari lyst på det..vannet gikk noen timer etter.....om det var kanelen som gjorde det,tror jeg nesten.for det samme skjedde med min datter etter grøtinntak...=0) skal godt gjøres at to stk starter fødsel etter et slik måltid hvis det ikke har virkning...eller?? eplekake har jo kanel.. varme epler med kanel og sukker og vaniljesøus...(himmel,nå fikk jeg lyst på det..)¨ mer kommer jeg ikke på nå...
Gjest Skrevet 16. september 2006 #4 Skrevet 16. september 2006 Nå lover jeg ingenting for effekten på fødsel, men det går jo an å bruke temmelig mye på grøten uten at den blir vanskelig å spise:) Eller lefser med smør sukekr og kanel..? Da smaker det hvertfall bedre enn å prøve å få det ned reint..
Tredje nurk underveis Skrevet 16. september 2006 #5 Skrevet 16. september 2006 Jeg prøvde med masse kanel på grøten i går. Ikke fødsel på gang ennå... Leste om ei her inne som hadde kanel i teen, tenker det er verdt et forsøk.
Ceciliany Skrevet 16. september 2006 #6 Skrevet 16. september 2006 Hei! Jeg spiser kanel hver eneste dag på havregrøt til frokost, men har ikke født enda... Har spist dette i en lang periode, uten å vurdere at kanelen skulle hjelpe på fødsel? Hmmm... Skeptisk... Men du er lenger på vei enn meg, så verdt et forsøk er det jo. Jeg har en uke til termin i dag, og ser at du er over tiden..
Gjest Skrevet 16. september 2006 #7 Skrevet 16. september 2006 prøvde nettopp kanel på teskje og melk tipset over her. Er umulig og svelge tørr kanel fant jeg ut, men funket bra å blande med melk. Får se om noe skjer da ) er jo moden med åpning og det hele så dersom det virker så må det virker det da )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå