Tess/ januargutt Skrevet 16. september 2006 #1 Skrevet 16. september 2006 Hei alle sammen Har idag hatt skikkelig press ned mot bekkenet. Føles ut som jeg må knipe sammen for at ikke ting skal dette ut her. Er i uke 24. Noen som har hatt det sånn ?
Aliana Skrevet 16. september 2006 #2 Skrevet 16. september 2006 Heisann! Den siste uka har jeg hatt akkurat det samme presset ned mot bekkenet som du beskriver. Noen dager ikke så ille, andre dager verre. Jeg er i uke 20. Regner med det er bekkenløsning vi kjenner. Håper det ikke blir verre, Tess. :0) Hilsen
Tess/ januargutt Skrevet 16. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2006 Hei Æsj, jeg var litt redd for det ja. Ja, vi får satse på at det ikke blir verre, for det er rimelig ubehagelig til tider.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2006 #4 Skrevet 16. september 2006 Hei, jeg er i uke 17 og har det også slik. Synes det er merkelig når jeg er så kort på vei. Men jeg vet ikke helt om det er i bekkenet. Kjenner bare at det presser på nedover og må til tider kjenne at det ikke er noe der. Er usikker på om jeg bør kontakte lege. En venninne sa det kunne føre til modning av et eller annet og dermed for tidlig fødsel. Ble litt stressa da. Hva tror dere? Skal til legen i slutten av uken. Kan vel vente til da? Kjenner det hver dag, men ikke hele tiden. Vil ikke blin sykemeldt. Har faktisk ikke sagt til sjefen ennå at jeg er gravid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå