Gå til innhold

Sitter å spekulerer!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sitter å grubler litt her jeg. Hadde mens den 5 juli, og og tok en test 2 dager før forventet mens den 1 aug, men den var negativ. Har gått med konstant kvalme og brekninger siden 24 juli, og har det ennå. Testet svaakt positiv 2 dager etter ikm 25 aug, Var hos legen og han sa at livmoren min var større enn normalt. (tror da jeg var 6+1 etter siste mens) legen mente den tilsvarte en livmor i uke 9 eller lenger.... Kan det hende jeg ble gravid i juli da, selv om negativ test, og mens 1 aug?? Ble veldig rotete innlegg dette, men håper noen kan hjelpe meg!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hender jo at noen har en menslignende blødning selvom de er gravide. Noen få har til og med mensen gjennom hele svangerskapet. Det kunne i såfall være at du testet for tidlig i slutten av juli? Men kunne ikke legen avgjøre hvor langt på vei du var da? De skal jo kunne se det ganske så nøyaktig, for alle fostre vokser likt den første tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sa ikke stort,var ikke så snakkesalig. Sa bare at livmoren var så stor at jeg må ha kommet lenger, den hadde allerede kommet opp fra bekkenet da, og det er jo veldig tidlig i uke 6+1? Skal på ul i uke 10-13 da pga andre årsaker, så vi får nok se det da, men det er så lenge til... Sitter bare å spekulerer på dette jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette bør du nesten få tatt opp med legen snarest. Jeg regner med at grunnen til at du skal på ultralyd i uke 10-13 er for å se på nakkefold, det ser man visst bare akkurat i de ukene. Så hvis du og legen er uenig om hvor langt du har kommet, så får de kanskje ikke sett det de skal når du kommer til ul i uke 10-13 fordi det kanskje ikke er uke 10-13.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...