Gå til innhold

Da kommer jeg tilbake!!:))


Mamma&LilleKrølle

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt 2 positive cb-digital tester idag, og satser på at de stemmer;)

Er så glad nå!!:))

 

Lister meg forsiktig inn her igjen jeg da.. Har ikke vært her siden mars da jeg mista i ma i uke 10, men nå klaffa det endelig igjen.

Jeg skal ikke rope så høyt, men håper det går bedre denne gang da:)

 

(jeg som skulle bestille time til legen neste uke, for jeg fant aldri el da jeg testa.. hehe, men hadde visst truffet alikevell;)

 

Klemmer:)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse :-)) Håper det går bra denne gangen!!

 

Men du kan, kan jeg spørre deg om noe..Merker man på kroppen en MA? Hvordan?Jeg syns liksom ikke jeg har så mye symptomer lenger (er 11+4) og blir jo litt engstelig for at det er noe liv der inne..

 

Er sååå lenge å vente til UL..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og takk for det:)

 

Jeg opplevde en sa/ma, så jeg kan nok ikke gi deg et riktig svar. Til meg så starta det med magesmerter og blødninger. Så hadde jeg en utskrapning fordi legene ville være sikker på at alle "restene" hadde kommet ut. Så jeg kan nok ikke svare på ditt spørsmål.

 

Men symptomene avtar jo etterhvert til mange, men er du bekymra så vil jeg anbefale deg å ta kontakt med legen slik at du kanskje blir roligere til sinns:)

 

Lykke til:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, symtpmene avtar jo litt med tiden og så plutselig har man vel litt symptomer. Får vel bare slå meg til ro om at alt er bra, har jo hverken smerter i magen eller blødninger så....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du endelig har fått klaff! Jeg sa jo at nå hadde du å komme deg inn på 1.tri!!!

 

Kommer dessverre ikke til å være her inne med deg. Spira mi hadde slutta og vokse, og den fant veien ut igår.

 

Men har man vært gjennom en ma/sa så må vel kvota være brukt opp, ikke sant? Tvi, tvi med ny spire!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå:( Nå som vi to endelig skulle få være her sammen. Det er rett og slett ikke meninga vi 2 skal være sammen!!

 

Håper du og sambo tar vare på hverandre framover da. Og JA, nå er kvota brukt opp for oss begge!!!

 

*Sender er god klem over til deg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...