Gå til innhold

Huff, jeg er så lei meg.... ikke les hvis du skal kritisere

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke helt i humør for tiden..føler at alt er så slitomt, særlig jobben.

De fleste av venninnene mine har flyttet fra byen jeg bor i, så jeg har igrunn nesten bare mannen min.

I dag skulle han ut på hytta for å ordne noe - fikk tilbud om å bli med, men da ville jeg bare kjedet meg.

Begynte å grine, hadde egentlig belaget meg på at vi skulle rusle rundt i byen i dag, bare kose oss. Vi snakket nemlig om det i går...

Da fikk han selvsagt dårlig samvittighet for at han skulle reise (kommer tilbake i kveld). Men jeg sa at han bare måtte reise..

Jeg er ikke gravid, og det virker ikke som om mannen forstår at det er et høyt ønske jeg har. Vi har selvsagt snakket om temaet, men kanskje ikke nok? Vi er ikke prøvere riktig enda, bruker beskyttelse som han sørger for.

Det er så mye jeg skulle ha ordnet, gardiner til huset, resterende oppussing etc etc... men nå stakk jo han avgårde med bilen... og det virket for meg som om jeg måtte gå til butikken for å handle til helgen også...

Er bare veldig lei meg... mamma og pappa bor på en annen kant av landet, så jeg kan ikke bare gå på besøk dit heller... de bor ti timer unna..

Nå må jeg bare beklage at dere får gjennomgå mine følelser, men måtte få det ut..Takk for at du leste mitt innlegg..

Fortsetter under...

Uff.. det er ikke lett alle ganger.. men man kan ikke være på topp hele tiden. Noen ganger har man dager hvor ting ikke er så greit.. har sånne dager innimellom jeg og....

jeg jobber i en jobb hvor jeg ikke trives så godt.. bor i en by hvor jeg ikke kjenner så mange..bare noen få.. så jeg har bare samboeren min.. familien min bor i Oslo og jeg er i Trheim.. så det er ikke bare å dra og besøke de..

men bor du langt unna butikken da ? du kunne jo gått deg en liten tur.. handla inn noe godt.. og hatt en kosekveld selv.. hvor du skjemmer deg bort.. ta en ansiktmaske, pedicure og lakke tærne evt..

lag deg en god kopp te el noe sånt.. noe godt å spise... og tenn masse stearinlys og ha på rolig musikk i bakgrunn.. slå av pc,mobil og bare slapp av.. kjøp deg et blad osm du kan lese i..

og når mannen din kommer hjem ikveld.. kan du fortsatt ha tente lys.. så kanskje dere kan ha en hyggestund sammen ? :)

håper uansett at du blir i bedre humør i løpet av dagen :)

klem

hei og uff1!! vet du jeg har det akkurat på samme måte, gikk rundt og bare var lei meg og har også bare mannen her pga vi har flyttet litt ut av byen. Det beste er å gjøre ting du liker og prøve å slappe av. Jeg er sykemldt en uke fra ji\obb pga dette, og nå hver dag slapper jeg av og ikke tenker annet en på meg selv. selv om mannen er borte på jobb som nå...sitter jeg eher, leser i kokebøker og planlegger kvelden med han :) lykke til cher up :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...