Gjest Skrevet 16. september 2006 #2 Skrevet 16. september 2006 Har den ikke, men så en her om dagen. Den ser veldig stilig ut, men jenta som satt i den vogna var rundt ett år, og fotsålene hennes rakk allerede til helt ytterst på fotbrettet, der som den "knekken" opp er. Når hun da blir lengre, må beina ligge over den kanten, og det kan ikke være så veldig behagelig. Det blir jo ikke lenger av å regulere det nedover heller... Tror ikke hun var spesielt lang for alderen. Ville ihvertfall tatt det med i betraktning ved valg av vogn, at det er plass til å vokse i. Ungene er jo ikke babyer alltid.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2006 #3 Skrevet 16. september 2006 Jeg har den! Synes den er veldig kul jeg, flott design. Mange som kommer bort for å se og spørre, haha, får masse oppmerksomhet. Utrolig lett og god trille. Flott her i byen, men jeg er glad for at jeg har en annen jeg kan bruke i skog og mark, og på vinteren. Det svingbare hjulet foran er nemlig ikke lufthjul, så tror det egner seg best på rette flater og vår/sommer/høst. Stort pluss at den er så grei å legge sammen og slå opp, og inn og ut av bil. Gjenstår og se om den blir for kort til snuppa mi da...
Anonym bruker Skrevet 17. september 2006 #4 Skrevet 17. september 2006 Jeg har da sett 2 åringer i den vognen, og det så ikke ut som de satt ubehagelig...Men kommer vel alt an på størrelsen på barnet Virker super som byvogn da!
Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #7 Skrevet 18. september 2006 På speedi kan man ikke snu sittedelen, det kan man på buzz, ellers er de ganske like. Tror kanskje forresten at det er lufthjul foran på speedi. Hilsen en som har buzz
mille*mamma til 2snart3 Skrevet 20. september 2006 #8 Skrevet 20. september 2006 jeg har en buzz, og er fornøyd med den. Super by/handlesenter vogn. Jeg ahr nå oppryddning i vogn stallen min og denne er blandt de som må gå. Så skal selge en 1 år gammel sort buzz med pose til. Bud ønskes
mille*mamma til 2snart3 Skrevet 20. september 2006 #9 Skrevet 20. september 2006 det er noe bitt (!) merker i den bøylen foran da minste tulla har bitet litt i den, men den er svart så dette er ikke veldig synlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå