Gå til innhold

IKM uke 39

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm.. ingen som venter tanta i uke 39?

Skrevet

Nei, jeg ser helt at hun ikke kommer jeg da! ;-)

Hehe... Joda, har IKM i uke 39, den 26 sept. Du da?

Skrevet

Jeg venter IKM i uke 39, men tror desverre tanta kommer på besøk. Syke barn, akuttjobbing og lange jobbreiser har nok ødelagt sjansene våre denne måneden, så vi får satse på julibaby!

(Hvis ikke vi har kjempeflaks og spiren sitter)

Skrevet

Jeg venter IKM i uke 39, mandag eller tirsdag. Men jeg ser da helst at den ikke skal komme da,hihi :)

Skrevet

Jeg venter også IKM i uke 39, på fredag. Krysser fingrene for at den fæle tanta holder seg borte:) Lykke til til dere andre også:)

Skrevet

og jeg venter onsd, tidligst..tror nok heller torsdag el fredagen (ca 20-22 sept)

Skrevet

Venter IKM 27.9 men kan også komme senere. Tanta mi har vist seg å være uberegnelig. Men hun kommer ikke før 27. ihvertfall...

Skrevet

Så bra da er vi jo en liten gjeng som skal teste rund samme tid :-) Håper den ikke kommer, men kommer den venter jeg den rundt 29.. Har hatt posetive el tester i forgårs og i går.. har blitt mye kosing de siste dagene.. Så håper den sitter nå... Men orker ikke være for positiv.. da blir jeg bare så skuffet.. Blir lenge å vente nå syns jeg.. Spennende nå siden vi ikke har prøvd el tester før denne pp :-)

Skrevet

Jeg skal det, men forhåpentligvis ikke! :o)

Skal ha torsdag jeg da, så da er det bare å vente å se...

Syns det er så lenge til! Ønsker meg veldig en Tvilling...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...