Gå til innhold

Tenk dere om!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare si det, for nå har dette pågått lenge! Dere som er interessert i å bruke sverrem som donor, tenk dere om først, les litt på siden hans og bruk litt tid på det først. Han virker i første omgang hyggelig og hjelpsom, men etter å ha fulgt med en stund ser jeg at han har en veldig overdreven interesse for å donere, samt "følge opp" damene han har donert til etterpå. Han henger her inne støtt og skriver innlegg, han forteller om hvordan det går med andre han har donert til før, at ungen er så og så gammel, at de lesbiske mødrene har bestemt seg for nr 2 etc. Han skriver lange innlegg der han hevder at han er donor/far til et barn der moren sier at hun har vært på Stork. Hva i all verden driver han å følger opp disse menneskene for?

På meg virker dette ganske urovekkende. Hva slags motiv har han egentlig for å donere? Hvor mange unger blir det tilslutt med 50% samme gener? Hvor mye av deres personlige ting utleverer han, og hvor? Jeg synes egentlig at adiministartor/moderator på denne siden bør stoppe innleggene hans, da det ikke er meningen at denne siden skal være et sted å annonsere etter sæddonor, men et sted å utveksle erfaring, stille spørsmål og få råd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig. Ganske ubehagelig at han er her.

Skrevet

Skriver under her. Dette er IKKE rette forum og bedrive slik reklame;(

Skrevet

"10.september 2006: Jeg har fått mail fra det lesbiske paret. Jenta er ni måneder gammel og er en aktiv liten krabat . Mailadressen er i bruk . Paret skal innsemineres på nytt i november."

(Ville du likt at han la ut slike opplysninger?).

"Det hun skriver om at hun ble gravid på Stork er ikke sant, hun ble faktisk gravid med min donorsæd . Hun skrev til meg at hun hadde mistet barnet ved spontanabbort men det var ikke sant fant jeg senere ut ved en tilfeldighet da jeg kom over leserinnlegg som hun hadde skrevet på ovennevnte debattside. Vel vel, det viktigste for meg er tross alt at hun fikk barn."

(Dette er jo ¨hårreisende?!?! Han PÅSTÅR at han er donor til barn der moren sier hun har vært på Stork! Tenk for et styr det kan bli utav slikt?)

"Da jeg hjelper kvinner fra hele Skandinavia........" (hvor mange unger blir dette? Han har i tillegg vært donor ved sædbank, så han har vel allerde donert det forsvarlige antallet der...)

Skrevet

Ja,DETTE skriver jeg så gjerne under på,at dette ikke er rette sted for å reklamere for seg selv på en slik måte.Og at det kan føre til uante konsekvenser for de barna han er/blir donor til,og hvis han er så fabelaktig,hvorfor er det da ikke en masse fornøyde "kunder" av han her inne og forteller det?! Ikke mye troverdighet i historien hans,og faren for sykdommer må være minst like stor ved å bruke en hvilken som helst annen privat donor.

Og alt det juridiske. Bruk godkjente klinikker!! Ikke sett deres eget og kommende barn i noen som helst slags fare ved å gjøre ting på et så useriøst vis da damer...Take care!! Det er lov å bruke hue..og skal man ha barn,så er de tusenlappene man må bruke på f.eks Stork bare "peanuts" i forhold til hva kostnadene ved å HA et barn i årene fremover kommer på.

Skrevet

og før man vet ordet av det, står fyren på trammen... og skal "følge opp"... alle sammen....

man kan betale for dyrt for å spare noen kroner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...