Gå til innhold

tips for å bli gravid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Underlig hvordan alt oppfattes negativt om man skriver som anonym. Jeg skrev virkelig sjansene våre...ikke deres...Så jeg mente det til meg selv, like mye som et tips.

For min del øker denne siden frustrasjonene og tankene rundt det å bli gravid, og gjør det vanskeligere å slappe av...

Jeg er på vei til å logge ut herfra for godt..fordi jeg gjerne vil ha spire som sitter snart....

Jeg sier ikke at siden er bare elendighet. For den er bra opplysning også. Men jeg tror den fort blir til at man graver seg inn og ned i frustrasjonene, istedet for å se at livet dreier seg om mer.

Hva om jeg ikke blir gravid da...Skal jeg gå å henge meg? Eller skal jeg prøve å finne andre verdier...?

Slutt gjerne å være så hysteriske imot anonyme, det er ikke alltid det gjemmer seg mennesker med onde hensikter bak, og det er ikke alltid de som skriver med nick bare er vennlige heller....

Men jeg er på vei til å logge ut...

Har nok vært her for lenge og lest for mange innlegg. Min hjerne behøver annet..

Annonse

Fordi jeg vil ikke at du skal ha ansikt på meg. Jeg vil ikke kobles til tidligere innlegg og jeg vil ikke kobles til min egen historie her inne.

Jeg vil at man skal ta ordene mine som de er. Helt alene.

Og jeg tror at ordene mine snakker sitt eget språk. Man burde feks se at det andre anonyme innlegget i denne tråden ikke er jeg som har formulert, fordi det ikke er min ordlyd. Det er ikke min stemme.

Men jeg liker det ansiktsløse her.

Det har vært det beste for meg med hele denne siden og konseptet.

Så takk BIM for anonymknappen.

helt greit for meg at folk bruker anonym-knappen. Så lenge folk har gode tips og positive tanker er de alltid velkommen. Sikkert lurt å være lidt mindre herinne hvis du blir frustert over det, ser nu nok til mannen min jeg men skjønner poenget. Skal logge meg ut for dagen og kose lidt med mannen , hihihi!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...