Gå til innhold

Jeg var på min andre UL i går !!

Anbefalte innlegg

Ble så engstelig etter at jeg fikk blødninger igjen, selv om legen beroliget meg... Bestilte privat UL på Medi 3 i Ålesund, fikk komme dagen etter.

Der var det liv, gitt !! Kjempeartig å se, samt veldig betryggende !

Kostet 850,- kroner. Ble sykemeldt i en uke, for å kunne ta meg inn igjen litt, og slappe av når jeg trenger det. Legen sa at dette her kommer til å gå helt fint, og at jeg ikke skulle bekymre meg for litt småblødninger.

Fortsetter under...

Så utrolig koselig å se!

Grattis med gode nyheter, forstår godt at du dro på ul for å bli beroliget. Jeg hadde blødninger i uke 8-9, var på kontroll da og fikk se at det var liv. Skal på ny kontroll i denne uken, og er utrolig spent. Hatt et par veldig små blødninger siden sist, men håper og tror at alt vil være bra. En påkjenning å gå sånn og vente!

Er også i uke 12..

En stor klem til deg

Hei !

Koselig med svar og klem ! Ja, det er belastende å få slike småblødninger, for det første man tenker er jo at det er noe galt. Satser på at det går bra for oss begge :)

Lykke til, og klem til deg og.

Når har du termin ?? Jeg har 8. april.

Sa legen din forresten noe om hva blødningene kunne skyldes?

Jeg har fått lite info om det hittil, men etter det jeg har lest kan det visst være ømfintlige slimhinner, morkaken som ligger litt dypt, en mulig tvilling som man aborterer mens den andre klarer seg samt mye uforklarlig..

Har etter hvert forstått at for de aller fleste går det jo faktisk bra, til tross for blødninger. Godt å vite, man tenker jo gjerne automatisk at ting har gått galt når det skjer - men det trenger det altså ikke!

Nå krysser jeg fingre for min ul om noen dager, og håper spiren min lever i beste velgående der inne fremdeles.

Klem :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...