Gå til innhold

Ang bæring..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvorfor er det ikke bra å bære for tungt når man er gravid egentlig??Hva kan skje hvis man gjør det? Syns det er vanskelig..ikke alltid noen i nærheten..I går bar jeg altfor tungt, men hadde ikke noe valg..er selvfølgelig litt nervøs for det i dag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt at om man løfter for tungt, så kan morkaka løsne. Og det er jo ikke bra... Men vet ikke hvor tungt man må løfte for å få til det da. Så lenge ikke noe skjedde i går, så er det nok ingenting å bekymre seg over;-)

Skrevet

Har det ikke med at man lettere utvikler bekkenløsning og andre plager? Jeg trodde det hadde mer med dette å gjøre enn at morkaken løsnet.

Skrevet

Du kan også ødelegge dine egne bekkenbunnsmuskler fordi de blir overbelasta. (man er mye mer følsom og slapp i den muskulaturen når man er gravid)

Men skjelden noe problem å få bærehjelp eller?

Skrevet

Generelt bør du ikke løfte tungt i svangerskap. Jeg kan ikke løfte mer enn en melkekartong men det er pga fare for prematur fødsel (igjen)

Skrevet

Får vanligvis bærehjelp av mannen min, men ikke alltid han er her...prøver å tenke på det. Så lenge det ikke er noen fare med babyen min er det ikke krise ihvertfall:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...