Gå til innhold

September: Overtid..Drittlei, trenger et smil! :o))


Linda - mor til to!

Anbefalte innlegg

Hei alle septembermammaer..

I dag går jeg nesten rundt og lurer på om jeg blir oktobermamma eller noe slikt. Er TI dager over termin i dag, og er mildt sagt møkka lei.

Lei av å gå stor og tung, lei av å sitte bredbent som en bryggesjauer på vanlige stoler, lei av å ikke ha nok pust, og lei av å vente på babyen! *ler* Jeg er i det LEIE hjørnet i dag.

ER DET NOEN SOM HAR LITT FØDESTØV TIL MEG??

Jeg har vært til stripping - men se neida, jeg kunne ikke strippes, for ingenting var modent! Jeg har hatt flere runder med akupunktur, men det har således ikke hjulpet, og jeg frykter nå at babyen skal bli så stor at jeg føder en fullvokst dverg med skjegg eller noe..

(no offence til dverger, forøvrig..)

 

Jaja, litt sutring og klaging fra min side, men det bare MÅTTE ut til noen som vet hvordan det er å gå stooOOoor! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg og er her fortsatt.. men er "bare" 5 dager over tiden da.. kjennes ut som om jeg var ventet i en evighet allerede!

Fødte min første to uker før tiden, så var veldig optimistisk denne gangen og, men det ser ikke ut til at den lille har så veldig lyst ut.. :(

 

Skal til overtidskontroll på mandag, så håper jeg kan strippes eller noe sånt da.. Er sååååå drittlei akkurat nå... Kjenner meg godt igjen i alt det du sier, linda-venternr.to*10 dg over*..

 

Blir nesten sur av å lese alle overskriftene med "nå har jg født" osv.. hehe.. Ikke noe særlig misunnelig jeg nei.. hehe.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg er 6 dager over. Det murrer og murrer men blir lurt hver j... gang!!!

Sitter og bare glor i veggen fordi jeg ikke har overskudd mer pga søvnmangel!! Fyttigrisen det var lettere med førstemann!!

 

Heter også Linda og venter nr2

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stripping er dersom livmortappen er moden, og har blitt myk, så kan jm gå inn og strekke den ut litt, slik at man får større åpning, og dette er/ kan være fødselsfremmende. Når den IKKE er moden, denne livmortappen, så er den ca like 'bruskete' og hard som nesa di. Og jada, jeg hadde en nese oppi der, den var ikke blitt myk og fin og moden overhodet.. :o)

Så for min del er det bare å være tålmodigheten selv :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lei ja. Er kun 5 dager på overtid, men du verden hvordan vi venter. Har prøvd det meste av kjerringråd, men verken kroppen eller lille gutt i magen skjønner at nok er nok. Ble satt igeng 9 dager over med første. har fått overtidstime 26. så har det ikke skjedd noe innen da, må det iallefall skje noe den dagen.

Ja, vi får prøve å lystre hverandre opp. og som sagt av andre, det er deprimerende å lese om alle som har født 10 dager o.l før termin. Man blir litt misunnelig av det ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...