Gå til innhold

Hvordan går det oktoberdamer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter to dager med fravær fra de vonde kynnerene mine, har de ikveld vendt sterkt tilbake.. Skal til akupunktur imårra igjen, så da skal jeg be om litt ekstra styrke! Håper det har effekt.. men må vel helst ha noen behandlinger for at det skal virke..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

20 dager igjen... :) Har det fint jeg, selv om det er tungt. Er også blitt litt forkjølet, men ikke noe alvorlig. Kynnere og halsbrann er blitt en vane.... (!) Er ikke fødeklar ennå, har alt for mye å gjøre!! Har akkurat begynt på permisjonen min, og gleder meg til å nyte litt rolige dager hjemme nå, så for min del kan hun godt holde seg der inne noen uker til --- jeg vet hvor slitsomt det kan bli senere, så jeg skal virkelig nyte "friheten" de siste dagene :))

Skrevet

Har 32 dager igjen, termin 19. oktober. Synes det meste har blitt mye tyngre siste uka, man det er kanskje fordi jeg har vært forkjølet også... Har hatt et drømmesvangerskap (med unntak av de kvalme ukene fra 8-12...), så det er litt uvant å skulle ta hensyn til kroppen og graviditeten! Sover kjempemye, men søvnkvaliteten er det vel så som så med. Har hatt en del kynnere og mensmurringer de siste dagene, så jeg lurer på om jeg skal begynne å pakke den fødebaggen snart... Vet jo liksom ikke hva jeg skal kjenne etter, så er helt blank på hvordan jeg "ligger an"... Blir litt stresset når jeg tenker på at det faktisk kan skje ting snart nå! Men uansett har jeg hatt et flott svangerskap, håper fødselen blir like grei. Har litt angst for revning...

Lykke til til alle dere andre som har termin i oktober!

Skrevet

20 dager igjen til termin.

Er blitt skikkelig forkjølet etter å ha hatt superimmunforsvar mens jeg har værtt gravid. Føler meg elendig, og håper virkelig at kroppen ikke bestemmer seg for å føde nå.

Babyen er veldig aktiv, og jeg får mye vondt. Føler virkelig at nå er det ikke plass lenger for den i magen, så nå må virkelig babyen snart komme seg ut...

Skrevet

Hei igjen, riene kom og gikk i natt, var virkelig nervøsfor at det satte i gang til meg i natt, men det var to timer med ujevne rier som først var jevne..... Men ved 7 tiden stoppet de opp, og har bare hatt kynnere i dag.... Fikk de to første barna 12 og 14 dager før termin, så min biologiske temin er passert... snaert bare 13 dager til termin.....

Gråt nesten når jeg våknet med diger kul på magen i morges.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...