Gå til innhold

Hvordan går det oktoberdamer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå begynner det å nærme seg for oss også.

Sitter her selv med en ufyselig forkjølelse i dag, skal snart i selskap til svigermor,,, som jeg har sååååååå lyst til i dag, NOT:((

Var hos jordmor i går som satte meg på bringebærte "diett" skal tilbake om to uker å sette modningsakupunktur,,, klarer nesten ikke vente...

Håper dere har det bra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har også blitt forkjølet... Er potte tett, og ørene verker:-( Men er ellers i godt humør! Begynner faktisk å føle meg fødeklar! Gleder meg sånn til å møte nurket i magen:-) Har akkurat to uker igjen i morra, termin 1. oktober, men gjør ingenting om h*n kommer litt før nå! Får oftere og oftere kynnere, nedpress og mensmurringer, så kroppen forbereder seg i det minste:-)

God bedring og lykke til hos svigermor!!

Skrevet

Jeg er ikke forkjøla.. Er ganske frisk, men har ikkeno energi!! Blir sliten av å stå opp...

Jeg føler meg ganske fødeklar jeg også, men jeg har 4 uker til termin.. føler på meg at det blir lenger også.. typpisk meg!! Har ikke så veldig mye kynnere, bare litt om natten.

Skrevet

har blitt tett i nesa og tørr i munn her. Sliter med søvn om natten og har ofte vondt i beina. Føler meg veldig klar for å føde. Ahr 4 uker igjen morgen.

Skrevet

Hei hei

jeg må jo si at jeg begynner å bli dritt lei her jeg går å vagger med vondter både her å der:) ..Jeg har veldig mye kynnere gjennom hele døgnet så jeg håper den kommer før 14 okt men men får smøre meg med tolmodighet:-)

Skrevet

Forkjøla jeg å... Holdt på i 2 uker, så jeg håper det gir seg snart!! Masse vann i kroppen og er stor og tung, så jeg håper på fødsel snart. Har 3,5 uke til termin... Men sist fødte jeg 16 dager før, så det er vel lov å håpe.... Har masse kynnere, men det er sikkert for at jeg ikke klarer å ta det nok med ro....

Skrevet

Ikke forskjølet...idag er jeg i veldig god form..men blir jo veldig fort sliten da. Jeg har også mye kynnere og muringer..har termin 22.okt..så han bør jo være der inne litt lengre..God bedring til alle dere syke og ha en herlig lørdag:)

Skrevet

jeg er forkjølet jeg også... 11 dagen jeg er dårlig. er så lei... ingen ting hjelper heller..har en del kynnere å sånn jeg også, trur lille knøttet kommer tidligere...

Skrevet

26 dager igjen og veldig fødeklar! På tirsdag er jeg 37+0 og da kan hun bare komme for min del.. Vet hun er rundt 3 kg nå, så da passer det egentlig fint. Vogn og bilsete kom i hus i går og vi har trillet vogn på stuegulvet siden. Hihi.. Kom uuut lille venn, kom uuut til mamma!

Skrevet

Jeg er en av de få som har unngått forkjølelse jeg da:) Men fortsatt vondt omtrent overalt...Fyttepokker så misunnelig jeg blir når jeg leser alle innleggene med "jeg har født" i seg..:) Hvordan skal jeg klare de siste 18 dagene..? (kanskje mer...) særlig nå som jeg omtrent ikke kommer meg ut av huset..*sukk*

Skrevet

Har to uker igjen til termin i morgen, og formen er uforskammet bra.

Hadde en periode her for 2 uker siden da jeg var skikkelig dårlig, vondt i hodet - forkjølet osv.

Men, nå derimot er jeg i toppform... Noe jeg egentlig tar som et dårlig tegn... Ser ikke ut til at kroppen samler krefter til noen fødsel. Hmmm

Har termin 1.okt men er overbevist om at babyen i magen ikke kommer et sekund før 7.okt tidligst.... Har ikke hatt en eneste ordentlig maserie engang.

Men en ting er hvertfall sikkert. Ut skal den. (Tilslutt)

Skrevet

Er i fin form, bekkenløsning har plutselig forsvunnet!! :) kjempe glad for det!!!!!

Ellers en del kynnere på kvelden, nedpress her og der, kjenner det i lyskene!! AU!! Har ikke sett noe til maserier enda......3,5 uker til termin.... Skal satse på bringebærbladte fra tirsdag av, da er jeg 37+0 :)

Skrevet

Er forkjølet, tett, vondt i hodet og konstant varm hele tiden.......je det er godt å få klage litt:-) Fortsatt fem og ei halv uke til termin 25 okt. Får bare holde ut. Har egentlig vært i fin form hele tiden, men er slått ut av denne forba... forkjølelsen. Hvordan er det egentlig med nesespray i graviditeten??

Lykke til alle sammmen!!

Skrevet

Nesespray går helt fint, jeg bruker barnesprayen for sikkerhetsskyld.

Har måttet ta meg en panodil i kveld også, er bare så slapp, fått litt feber i tillegg. Veldig mange av dere andre som også er forkjølte altså, er vel høsten som melder sin ankomst. Ha en fin lørdagskveld og god bedring til alle syke.

Skrevet

Bank i bordet; har ikke vært syk en eneste dag hele svangerskapet! Mannen er forkjølet nå den 4 dagen på rad.. De siste 3 dagene har jeg fått sterke kynnere og til tider kommer det stikk i underlivet slik at jeg krøker meg sammen. Begynte med 2 bringebærtekapsler morgen og kveld for ca.1 uke siden. Synes at det hjalp litt, for det var deretter at jeg begynte med både maserier, sterke kynnere og mensmurringer. Må bare fortelle en liten hendelse: Spurte mannen om han hadde lyst på en hyrdestund ikveld. Til å begynne med var han villig, men så gikk det opp for ham at han kanskje kunne fremskynde fødselen. Vi er førstegangs foreldre, og han sa at han trengte disse drøye 2 ukene som var igjen på å forberede seg mentalt litt til! Måtte le litt, for jeg tenker også slik noen ganger. Er til tider klar for å føde med èn gang, mens andre ganger synes jeg det går for fort fram. Er så spent på lillejenta vår!! Alt hun/vi trenger til å begynne med er nå kjøpt inn, så nå går vi bare og gleder oss!!

Skrevet

Hehe, det er tanken som teller, venterjente, får ikke gubben min til å vurdere å ha sex engang. (er så ekkelt å ha sex med en baby der inne..) :) Har termin dagen etter deg og ville gjort nesten hva som helst for å føde nå. Hele kroppen streiker for tia og alt jeg gjør er å vente:)

Skrevet

Enda en forkjøla høygravid oktoberdame her! :)

Har vært syk en uke nå og er dritt-lei. Som om det ikke var nok med den forkjølelsen så klarte jeg å hoste på meg ribbeins brist/brudd(!). Så nå må jeg holde meg i ro og håpe på at riene ikke starter før det er grodd.. Hadde en tur på føden her i uka for en sjekk pga dette. Alt stod bra til og fikk dra hjem med smertestillende.

Men ellers har jeg det bra! Og heldigvis har bekkenløsningen blitt mye bedre.Er lei av den store magen nå, men har ingen tro på at fødselen starter før om lenge enda..

Må prøve å få litt oversikt over hva jeg mangler til babyen kommer snart slik at jeg kan få det i hus. Har ikke ork til det nå når jeg er syk da..

Skrevet

På tirsdag er det 2 uker til termin...JIPPI!!!!!! :-) Synes at tia har gått sakte hittil, men nå går dagene altså unna med ekspressfart! Er i kjempefin form, litt kløe på fingrene men absolutt INGEN vondter... :( derfor mistenker jeg at det ikke blir noe baby på en god stund ennå.

Skrevet

to uker til termin nå...... Våknet her litt før klokken 4 med sterke kynnere eller rier... Er tredjegangs og har to styrtfødsler bak meg..... Så nå sitter jeg bare og venter.... er elleve minutter mellom, men jeg måkjene litt mere etter før jeg mobilerer omverden... Kan jo være kroppen som lurer meg litt da..... men jeg håperog håper.....

Skrevet

Oi oi, har det skjedd noe mer eller Lille sol?? Blitt mamma igjen enda? Eller roa det seg?

Skrevet

Sliten og trøtt hele tida, har masse vann i kroppen og null energi. Kjent litt mensmurringer og litt stikkinger om natta, ellers lite annet. Lillegutt beveger seg og har det bra, men mor sitter på rompa, klager og spiser godteri. ;) Termin 10. oktober, håper han kommer før. Er rimelig lei nå.

Skrevet

Hei..

Føler meg også sliten og trøtt,men det går da!!!!

Har en god del kynnere og nedtrykk i magen...

Var på sykehuset i går kveld til en undersøkelse og fikk høre at jeg har 2 cm åpning...

Jordmor blei ikke noe sjokkert hvis det kom til og skje noe i løpet av helgen...

Har fire barn fra før og alle har kommet før tiden...

Så kanskje jeg har blitt mamma igjen innen en uke...

Termin 20 oktober..

Lykke til alle sammen

Skrevet

Jeg koser meg enda med å være gravid, men er litt lei av ikke å finne gode sovestillinger og ha urolige ben om kvelden og når jeg skal sove... Jeg har nå gått så og si hele svangerskapet med kjipt bekken og gleder meg til det forhåpentligvis går over når sønnen vår kommer ut! Jeg gleder meg, men vil jo han skal få være der litt lenger og bli stor og sterk og klar for å møte verden. Jeg har termin 30.okt. så jeg er vel den som har lengst igjen her.. Tenk å få ligge på magen igjen.... ååååhhh, det blir digg!!

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Forkjølet på 3 uken! Hodeverk, slakk og trett. Sover kjempedårlig og har så mye vann at d er rett før jeg sprekker:)

Nok nå!! Men har 5 uker til termin, lillemann sitter i magen, så jeg skal på noen kontroller. Håper han snur seg. Så sånn sett skal jeg bare være glad at han ikke kommer ennå.

Mensmurringer og kynnere i ett her, så d går rett vei:)

Føler meg som en flodhest og gleder meg til å få kroppen min tilbake!!

Lykke til alle sammen:)

Skrevet

I dag kjeder jeg meg enda mer enn vanlig. Knærne og bekkenet er hakket mer samarbeidsvillig enn de har vært de siste ukene, så da tenkte jeg at jeg skulle benytte anledningen til å besøke noen venner eller familiemedlemmer, men ALLE er opptatt jo... Hmf..Hvis formen holder til i morra skal jeg dukke opp hos bestemor og kreve kaker og kaffe! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...