♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 16. september 2006 #1 Skrevet 16. september 2006 ... hvorfor bitter lemon brus kan hjelpe på å sette i gang fødselen?? Det hadde vel noe med det stoffet kinin å gjøre om jeg husker riktig men hva er dette og er det farlig?? Har veldig lyst på bitter lemon brus og hadde heller ikke gjort noe om gullet kommer! Er vel ikke noe farlig å drikke det eller??
lana<3 Skrevet 16. september 2006 #2 Skrevet 16. september 2006 Heia Noretta...Jeg elsker bitter lemon og har drukket det hele svangerskapet...Hadde det vært farlig å drikke d for gravide så tror jeg det hadde blitt opplyst om..har aldri sett advarsel for bitter lemon....men coca cola derimot....
Gjest Skrevet 16. september 2006 #3 Skrevet 16. september 2006 hei vennen.... tror det har noe med modningen å gjøre.at det er et stoff i brusen som gjør godt til den slags. brukes også til gamle som sliter med senestrekk.kinin i brusen gjør susen der...=0) ps...laget liste til deg jeg,mohahahahaaaaaaa.....
Gjest Skrevet 16. september 2006 #4 Skrevet 16. september 2006 Hei! Har ik hørt om det engang jeg.. Men ser vi har termin samme dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå