KoneMor76 Skrevet 16. september 2006 #1 Skrevet 16. september 2006 Er 4 og en halv uke på vei, men har så vondt i magen. Jeg har skikkelege menssmerter. De kommer og går litt, men i dag var det så ille at jeg begynnte å gråte. Har jo lest at menssmerter kan være et graviditetstegn men....... synes ikke dette ser så bra ut Flere som har det sånn?
Paddelora Skrevet 16. september 2006 #2 Skrevet 16. september 2006 "Mensmurringene" som vi kjenner etter at vi er gravid er livmora som strekker på seg, så vidt jeg har hørt! Kjenner murringer av og til jeg og! Blir selvfølgelig bekymret, men så lenge jeg ikke blør tar jeg det som et godt tegn! Dette skal vi klare!!! Mange klemmer fra
Smilet:) Skrevet 16. september 2006 #3 Skrevet 16. september 2006 Heia! Har sånne sporadiske mensen-knip.. Men ikkje heile tida, kommer og går. Har og lest som Paddelora, at det er fordi livmora strekker seg og så smått beg. å vokse:) La oss håpa vi alle kommer i mål i mai:) Tvi tvi!
tintus Skrevet 16. september 2006 #4 Skrevet 16. september 2006 Hei! Mensmurringer er ikke uvanlig eller farlig, men jeg syns ikke du skal gå rundt å ha så vondt i magen at du begynner å gråte. Viss slike kraftige smerter fortsetter, hadde jeg ville tatt meg en tur til legen. Også for å kanskje fått roet nervene litt også. Jeg vet akkurat hvordan du har det. Ønsker deg lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå