Gå til innhold

Hjeeeelp!! Jeg er i uke 28!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er i uke 27, men syns fortsatt jeg har god tid.. Syns tida har gått så ekstremt sakte fram til nå og har vært skikkelig lei lenge så 14 uker for meg er et hav av tid... (Men jeg sier sikkert ikke det når det nærmer seg mer, da har nok tida gått for fort likevel, he he)

Det går greit, er 60% sykemeldt nå da p.g.a bekkenet og at jeg ikke akkurat sprudler av energi (blir svimmel når jeg blir sliten) Men så lenge jeg greier å være litt på jobb er jeg fornøyd... Har i hvert fall altfor god tid hvis jeg bare skulle ha gått hjemme :) Du gleder deg nok til du ikke trenger å konsentrere deg om skolen like mye kan jeg tenke meg ;)

Det blir nok deilig å slappe av litt med det ja! Håper bare formen holder seg like bra fremover, hadde nok ikke klart å drive på sånn hvis jeg hadde hatt rygg- og bekkenproblemer ¤bank i bordet¤

Men har søkt om svangerskapspenger fra trygdekontoret slik at jeg ikke trenger å jobbe på hotellet, og da har jeg plutselig alle helgene fri! Skulle faktisk redd senger og vasket badekar i dette øyeblikk, men så er jeg hjemme i stedet! Er enda ikke helt overbevist om at det papiret bare skal skli gjennom papirmølla på TK her, men vi får nå vente og se! : )

Det er bra du klarer å holde deg på jobben noen dager i uka inntil videre! Skjønner deg så godt med at det blir kjedelig å bare være hjemme Jeg blir ordentlig gretten av å bare se innsiden av leiligheten to dager etter hverandre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...