Liten snupp + liten spire =) Skrevet 16. september 2006 #1 Del Skrevet 16. september 2006 Må man da vente i evigheter for neste time hos gyn? Jeg var der på torsdag og fikk PROVERA og nå venter jeg på blødning. Jeg fikk beskjed om å kontakte gyn. så fort det skjedde noe eller ikke skjedde noe.. Men vet dere om jeg må vente i evigheter for neste time da eller neste behandling? eller blir man prioritert litt annerledes?? Og er det sånn at pergo eller metformin - gjør at man får eggløsning? Lurer så veldig på hva som skjer videre med meg - noen som kjenner seg igjen etter hvor jeg ligger an i behandlingen?? Takker igjen for svar!!! =) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6336392-etter-at-man-har-f%C3%A5tt-p%C3%A5vist-pcos/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 16. september 2006 #2 Del Skrevet 16. september 2006 Syns det er rart at du ikke fikk resept på Pergo i tillegg, Provera gir deg blødning, men det er Pergo gir deg EL (hvis det funker da...). Nå vet jeg ikke hva legen din har planlagt for deg, men slik var det for meg: Fikk Provera, fikk blødning, begynnte da på Pergo, tok blodprøve på dag 21 får å se om jeg hadde hatt EL. Jeg fikk EL på Pergo og ble gravid. Hvis jeg ikke hadde fått EL, så hadde legen satt meg på dobbel dose Pergo, blodprøve igjen dag 21. osv..... Han sa at vi skulle prøve med Pergo i 6 mnd, hvis jeg da ikke hadde hatt EL eller blitt gravid, så skulle jeg begynne å ta sprøyter som skulle gjøre at man fikk EL. Dette var kanskje litt klønete skrevet, håper du ble hvertfall litt klokere. Leste et annet innlegg du hadde skrevet lenger ned: jeg er ogsp veldig slank og har egentllig ingen andre symptomer annet enn at jeg har veldig veldig sjelden mens. Har inntrykk av at mange leger går forskjellig frem når det gjelder PCO, så tror kanskje du må ta en ny prat med din slik at dere får lagt en "strategi"! Lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6336392-etter-at-man-har-f%C3%A5tt-p%C3%A5vist-pcos/#findComment-6337107 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liten snupp + liten spire =) Skrevet 16. september 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 16. september 2006 Takk for svaret Barney! Vet ikke helt hvordan ting er lagt opp..Men slik jeg forstod det på legen så ville hun nok la meg prøve på den vanlige måten først.. Jeg har ikke hatt mensen på 9 mndr og var hos gyn på torsdag. Hun ville nok først se om jeg får i gang mensen igjen. Vi har ikke begynt som prøvere enda og jeg fortalte at vi snart ville det og at det derfor var litt kjedelig å ikke ha en mens å gå etter. Så fikk jeg beskjed om å begynne på Provera og ta kontakt ang hva som skjedde. Hun sa også at hvis jeg fikk blødning - var det ikke sikkert det var så mye å stresse med, men om vi ville gå videre så skulle vi gjøre det.. Vet ikke om dette gjorde deg noe klokere??? Vi er egentlig veldig heldige siden vi ikke har begynt som prøvere enda og ikke vært igjennom den laaange prosessen om hvorfor vi ikke har fått det til... Vi bestemte oss for å begynne når mensen var tilbake etter plasterslutt,, men siden dette tok så langt tid oppsøkte jeg gyn. Jeg er 22 og samboeren er 24! Godt å høre at du har lykkes!! Det gir meg håp =)=)=) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6336392-etter-at-man-har-f%C3%A5tt-p%C3%A5vist-pcos/#findComment-6338603 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 19. september 2006 #4 Del Skrevet 19. september 2006 Hei vennen min!! Ikke beskymre deg.... Jeg vet at alt klaffer snart for dere også!! Skjønner godt du er urolig, men dere er unge, og enda ikke begynt ordentlig som prøvere:o) Men du skal vite at du bare må komme til meg å prate hvis du trenger det... Selvom ikke jeg har vært så mye borti dette.. Jeg er der alltid for deg, når som helst!! Så er bare å prate hvertfall... Men nå får vi bare krysse fingrer, og håpe på at du får en blødning snart! ) Stoooore klemmer fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6336392-etter-at-man-har-f%C3%A5tt-p%C3%A5vist-pcos/#findComment-6378726 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liten snupp + liten spire =) Skrevet 19. september 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 19. september 2006 Hei vennen! Så utrolig koselig med innlegg fra deg =) Nå ble jeg jammen glad!! Er ikke like bekymra nå lenger, har bare veldig mange spørsmål og da er det veldig greit med det forumet her.. Er ganske sikker på at vi skal få det til å klaffe, er bare litt ivrig på å få ting i gang!! hehe.. Heldigvis for at vi ikke hadde startet denne prøvinga, jeg tror det kan være veldig greit! Er jo heldig som har funnet det ut og evt får den hjelpen jeg trenger =) Takk for at du sier jeg kan komme til deg! Det er en grunn for at jeg har sagt det til deg og ingen andre.. =) Du vet jo litt hvor ivrig jeg er å! Ja nå krysser vi fingre og tær for en blødning.. Det kommer visst ikke før etter at alle tab. er tatt da! Men vi prates vennen! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6336392-etter-at-man-har-f%C3%A5tt-p%C3%A5vist-pcos/#findComment-6378851 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 19. september 2006 #6 Del Skrevet 19. september 2006 Bra du ikke er like beskymra lenger da:o) Skjønner veldig godt at du har mage spørsmål, er jo mye man lurer på.. Jeg tror også det er bra dere ikke har startet ordentlig ennå...Hadde nok blitt verre da tenker jeg..Men uansett så er jeg helt sikkert på at dette går veldig fint! ) Og jeg vet hvor ivrig du er ja..Hihi:o) Men vi snakkes mer imorgen, så får du sove godt! God natt! Klemmer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6336392-etter-at-man-har-f%C3%A5tt-p%C3%A5vist-pcos/#findComment-6379253 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå