Gå til innhold

Hvorfor finnes det ikke piller som...

Anbefalte innlegg

...kvitter seg med de dumme p-pille hormonene som holder mensen borte?Grr..Frustrerende å gå å vente på at kroppen skal komme til "normalen"igjen ,når skjer det liksom??;o)

Vil bli gravid nå!!! Jeg venter mensen i morgen,er litt spent siden det er første mens siden jeg sluttet på pillen.

Jeg fikk jo en blødning rett etter pilleslutt,gikk ut i fra at det var mensen jeg da,men så var det noen her inne som sa at dette mest sannsynlig ikke var mensen;o(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6336309-hvorfor-finnes-det-ikke-piller-som/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du avsluttet pillebrettet på ordentlig måte (tok hele brettet) så var det jo en slags mensen du fikk..men dette var en mensen som pillenene fiksa..du hadde jo mensen da du gikk på pilla og? Det er jo det samme...men den du får NÅ er vanlig mensen:)

Jeg hadde regelmessig mens hele tiden mens jeg tok pilla.Kunne vite nøyaktig når den kom da!

Ja,det er 14 dager siden EL i morgen ,så jeg venter mens søndag eller mandag,men kommer den tro??

Det er det jeg er så spent på å se...;o)

Det finnes piller mot alt annet,så hvorfor finnes det ikke noe mot sånne ting;o)

Jeg får smøre meg med tålmodighet og vente noen dager å se...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...