Gå til innhold

Oktober: Nå er det ikke lenge til oktober!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har termin søndag 1. oktober, og i morgen er det nøyaktig to uker til:-) Kjenner jeg begynner å bli mer og mer klar for å se hvem som bor i magen min nå! Tidligere har jeg sagt at nei, tiden går for fort, den kan godt stoppe opp - men nå gjør det ingenting om noe skjer:-)

 

Må innrømme at jeg blir _litt_ feig når jeg får monsterkynnere, nedpress og mensmurringer i mage og rygg - og tenker at nei, kanskje jeg ikke vil ha vondt likevel:-) hehe! Men seriøst - hvis det ikke skulle stoppe opp, så er det greit nå. Skal nok holde ut vondtene den tiden det står på!

 

Gleder meg sånn til å få babyen min i armene:-) Blir helt rørt når jeg tenker på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner deg godt. Selv har jeg ikke termin før 21. oktober, men jeg har allerede ca 2 cm åpning og det kan være at det plutselig skjer noe her. Håper allikevel at tulla (Vi tror det er ei jente) blir inne noen uker til. Men jeg ville ikke vært veldig lei meg om det skulle skje nå heller.

Det er to uker til terminen din, da har du ungen i armene i løpet av en mnd i hvert fall.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk:-)

Ja, max en mnd nå så har jeg nurket i armene! Men håper at det ikke går en mnd til det skjer da;-)

 

Skjønner det blir litt ekstra spenning når du allerede har åpning ja.. Men du har jo kommet så langt at det ikke er farlig om det skulle skje noe nå da! Lykke til til deg også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...