skrulla73*17pp* Skrevet 16. september 2006 #1 Skrevet 16. september 2006 Skulle hatt mens på torsdag, men ingen tegn til tanta her, Bare negative tester så langt...sukk...blir oppgitt av den kroppen. Jeg skjønner egentlig ingenting, tanta pleier å dukke opp på dag 33 og senest på dag 35(idag) Sist gang jeg var gravid testet jeg positiv flere dager før IKM. Nå har jeg gått til innkjøp av Vita`s grav-tester, blir jo ruinert av CB. Noen som har erfaring når det gjelder disse?
Anonym bruker Skrevet 16. september 2006 #2 Skrevet 16. september 2006 Når hadde du EL da? Kanskje du hadde EL seinere enn du tror, og at du derfor ikke har hatt IKM enda?
melkekua™ Skrevet 16. september 2006 #3 Skrevet 16. september 2006 Kan jo være at du danner hcg seint???? You never know ) LYkke til med videre testing! Håper det sitter en spire for deg og at det ikke er tanta som er sein av seg!
skrulla73*17pp* Skrevet 16. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 16. september 2006 Aner egentlig ikke når jeg hadde EL, men jeg har hatt ganske stabil syklus de siste 6-7 månedene.. Tester igjen over helgen...Får bare krysse fingrene.. Noen som vet hvor sensitive Vita`s grav-tester er?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå