Luka har 4barn♡ Skrevet 16. september 2006 #1 Del Skrevet 16. september 2006 Jeg må bare si at jeg koser meg i nyjobben. Men det er innimellom beintøft. Det er vanskelig å være mamma til 4, jobbe 100%, ordne hus og ha litt tid til alle sammen. Thea gråter hver dag når jeg går fra henne i barnehagen. Hun slutter mens jeg sitter i garderoben, men allikevel. Noen ganger gråter jeg på vei til jobb. Jeg blir så slitt i alle retninger. Jeg vil så gjerne ha litt tid til alle. Det virker ikke som familien min savner noe. De sier og ser ut som de trives og har det bra. De liker at vi har mer penger også hehe.. Sånn er det vel for alle tenker jeg. Tror det er mest meg. Jeg hadde planlagt å være hjemme et år til. Jeg syns de er så små når de er ett år. Men så fikk jeg drømmejobben OG barnehageplass. Jeg er jo neppe like heldig neste år. Så da sa jeg ja. Vel, dette var bare et lite hjertesukk. Jeg greier heller ikke å holde heimen flott hele tiden, men det er jo ikke så viktig. Men hodet mitt trenger litt tid på å omstille seg skjønner jeg. Ha ei strålende helg jenter. Ikke mange av oss her inne lengre. Det er jo forståelig. Blir litt mer travelt for alle. Og fokuset er ikke lenger bare pupp, gulp og soving hehe... Klem fra meg. Nå skal jeg ta et lite høstrøsk ute i hagen. Det er helt nydelig vær her om dagen. Nesten som sommer. Men plutselig kommer vinteren... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6336223-juni-t%C3%B8ft-%C3%A5-jobbe/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Darth Vader Skrevet 17. september 2006 #2 Del Skrevet 17. september 2006 Det er nok en stor overgang for hele familien - men det er sikkert verst for deg. Jeg kjenner følelsen av å være lei seg når man drar fra barnehagen - men vi får håpe det blir bedre for både Thea og Håvard snart. Og - som du sier - det er jo ikke sikkert du hadde fått jobben til neste år om du hadde ventet. Puh - men det er mange dilemmaer og runder med dårlig samvittighet vi skal gjennom. Vi har bare halv barnehageplass foreløpig - og jeg jobber 60%. Det fungerer fint. Men jeg kommer til å få tilbud om drømmejobben fra januar - og den er 100%. Jeg vet at jeg kommer til å få den - den blir ikke utlyst - den er eslet til meg helt fra starten av. En nyopprettet stilling. Lurer på om Haakon skal jobbe litt deltid - men siden han tjener bedre enn meg så har vi ikke råd til at han jobber like lite som jeg gjør - og da går det mot full barnehageplass for Håvard - hvis vi får det..... Jeg gruer meg til det - og gleder meg over den nye jobben - og alt i alt føler jeg meg helt svart innvendig av egoisme og dårlig samvittighet fordi jeg ønsker, og tar i mot denne jobben :-(. Uff - ble visst smittet av hjertesukket ditt Luka. Det går sikkert fint for oss begge to når vi får vennet oss til det. Hønemødre bekymrer seg for mye har jeg hørt :-). Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6336223-juni-t%C3%B8ft-%C3%A5-jobbe/#findComment-6344026 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå