Gå til innhold

hjelp.. klarer ikke slutte å bekymre meg!!!!!

Anbefalte innlegg

Nå er jeg i min 11. uke, snart 12., og formen er stigende. Er av den bekymringsfulle typen og er redd for at det skal være noe galt hele tiden. Er det normalt at symptomene kan bli så godt som borte etterhvert?

Jeg har heldigvis ikke vært plaget med så mye kvalme, men har hatt ømme bryster, veldig sliten og trøtt og vondt i korsryggen en periode. Disse "plagene" er nesten alle borte nå, bortsett fra at jeg til tider har litt vondt i korsryggen og rumpa.

Jeg håper ikke det er tegn på at noe er galt, selv om jeg begynner å føle meg litt kvikkere. Hva tror dere?

Fortsetter under...

Jeg skjønner deg kjempegodt!! Virker som vi er ganske like på det området. Jeg er også i uke 11 og på tirsdag begynner jeg min 12.uke. Men jeg er så redd for at noe skal gå galt!! Jeg har vært skikkelig kvalm i graviditeten, men ikke de to siste ukene. Da har jeg også hatt vondt i ryggen og i rompa. Dro til legen jeg, og de sa at det ikke var farlig. Måtte bare ta det litt med ro og gå korte turer i skog eller i ulendt terreng. så da skal jeg gjøre det. Skal på førstegansgkontroll på førstkommende torsdag, og håper virkelig at jeg får en positiv beskjed, at allt er som det skal og at barnet vårt lever og er sunnn og frisk. Finner kanskje ikke ut det på torsdag, men håper å få hre hjertelyd i alle fall...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...