Lykketroll med 2 småtroll Skrevet 16. september 2006 #1 Skrevet 16. september 2006 Endelig =) Det er med litt skrekkblandet fryd at jeg kommer over i 3. trimester, det betyr jo at det ikke er lenge igjen! Det er jammen mye som må ordnes, har ikke kommet en brøkdel på vei! Nå har jeg "tatt igjen" Katta å, så nå er vi atter en gang på samme trimester! =) Ha en strålende lørdag folkens! Nå skal jeg ut og kjøpe inn stoff, skal begynne å sy vognteppe! Hvis noen har en mening om str på dette (til quinny 3xl) tar jeg gjerne imot tips... Dumt å lage det for stort/for lite... Hilsen en spennt
Molait Skrevet 16. september 2006 #2 Skrevet 16. september 2006 Grattis. Rakk aldri ta igjen meg da. (treiga)
Lykketroll med 2 småtroll Skrevet 16. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2006 Jeg synes du skulle holdt litt til på 'n Går det bra med dere forresten?
Molait Skrevet 16. september 2006 #4 Skrevet 16. september 2006 Joda, litt trøtt i trynet men:) Han har holdt det gående i et par timer men ENDELIG sovnet nå. Masse kos og masse sliten. Ligger noen bilder ute på album om du vil se:) Dere da? Alt vel og klart for den nye verdensborger? Cat kommer en tur i kveld. Gubbene skal på fylla og vi skal se på :/ Må ærlig innrømme at jeg gleder meg til en runde utpå igjen. Får gå å rydde litt mens han sover jeg da. Ja og du må gjerne ta turen innom tråden vår da:)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 16. september 2006 #5 Skrevet 16. september 2006 Hei Påfull!!!!!!!!! Etterlyste deg på 2. tri her om dagen!! Lenge siden sist vettu, så jeg lurte på hvordan det gikk med deg. Men her ser jeg du kommer løpende inn på 3. tri )) Du får slenge deg på tråden til meg og Molle og være med å skravle litt. Hvis du ikke har fårr det med deg så heter den bare Tråden )
Lykketroll med 2 småtroll Skrevet 16. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 16. september 2006 Tråden - var jo ikke så lett å unngå å se =) Joda, alt går strålende! Magen vokser, bebisen sparker og alt er bare vellstand! Tror det var 92dager igjen til termin nå, skrekk og gru, hihi =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå