Anonym bruker Skrevet 16. september 2006 #1 Del Skrevet 16. september 2006 Jeg er 14 uker i dag. Onsdag var jeg på ultra lyd grunnet sykdom og fikk hvite at jeg får en gutt!! Ble så glad ( noe jeg hadde blitt uansett)har en jente fra før så det er jo litt morsomt med en gutt da. Ble ganske overasket over at de så det så godt. Trodde faktisk ikke de kunne se det så tidlig. Men det var ikke noe tvil der i gården nei. Far ble så stolt at han vokste noen meter tror jeg. Noe som også er spesielt ettersom vi var uenige om vi skulle gjennomføre dette. Han ville ikke for en 6 ukers tid siden. Jeg var så lei meg og følte at livet var så mørkt som det overhodet kunne bli. Nå sitter jeg her og takker noe der oppe for at alt har gått som det har gått. I går ringte han meg plutselig og sa at han gleder seg slik at han blir sprø. Han syntes det er så lenge å vente til mars. Han ser på navn, prater om alt vi trenger og legger planer for fullt. Føler at ting er ganske bra om dagen. Er sykemeldt noe som er slitsomt ettersom jeg i tillegg til en sinnsyk kvalme jeg ikke ser ut til å bli kvitt enda, har en lungesykdom så må gå til hyppige kontroller på ullevål. Og nå ser det ut som om jeg er i ferd med å få bekkenløsning også. Fikk dette i forrige svangerskap også, men håpet at det ikke skulle komme i like sterk grad, men den gang ei....... Akkurat nå kan jeg godt leve med dette så lenge jeg får en sunn og frisk gutt!! .) Men kvalmen må godt slippe taket litt da..... Er det andre som sliter med kvalme som har noen gode råd? sist gang slapp kvalmen taket når jeg var ca 5 mnd. men det er så lenge til , skulle gjerne følt meg litt bedre før da. Ellers ønsker jeg dere alle en god dag i dag!!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6336108-gravid-kvalm-og-lykkelig/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
kanel Skrevet 16. september 2006 #2 Del Skrevet 16. september 2006 Gratuler med gutten ! Er selv i 17 uke og har slitt med mye kvalme og hodepine. Jeg har fått hjelp med akupunktur. Dette har hjulpet meg mye og jeg vet at akupunktur også kan hjelpe mot bekkenløsning. Hvis du vurderer dette ville jeg kontaktet en akupunktør som har spesialistert seg på gravide. Lykke til Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6336108-gravid-kvalm-og-lykkelig/#findComment-6336247 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå