martine68 Skrevet 16. september 2006 #1 Del Skrevet 16. september 2006 Hvor har det blitt av deg nicco? Lenge siden du har vært her inne. Gi oss en liten status fra nicco-hjemmet da. Tenker på deg vet du. Jeg har vært veldig lite her selv i det siste. Har vært så forkjøla at jeg ikke har orket annet enn å følge med her inne. Har ikke hatt så mye krefter til å bidra med noe. Hvordan går det med prosjektet "litt lettere"? Jeg står nok på stedet hvil jeg. Skulle ikke ned å mye da, men har ikke klart å styre unna alt det usunne. Dermed hjelper det ikke hva man trener liksom. Håper hele nicco-familien har det bra, og at du snart kan komme med en nicco-spire i magen :-) klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6336073-nicco/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
nicco Skrevet 26. september 2006 #2 Del Skrevet 26. september 2006 Hei martine!!! SÅ kjekt å høre fra deg!! Har vært borte herfra ganske lenge nå fordi jeg har vært sykemeldt, og som kjent er det på jobb jeg bimmer og ikke hjemme. Legene vet ikke hva det er, men antagelig en nerve som ligger i klem. Jeg har i alle fall skikkelig vondt i rompa og litt nedover beinet, og har mistet følelsen i selve foten og litt oppover leggen. Er nå på jobb igjen, får prøve fordi sjefen maser, inkluderende arbeidsliv er ingenting for folk som ER syke!! Får spise paralgin forte og slenge meg på sofaen på jobb. Mitt slankeprosjekt går dårlig. Har skritt-teller og går mellom 13000 og 20000 skritt hver dag, og for dem som har prøvd det, så er det faktisk ganske mange kilometer!! Har trappet ned til en brødskive til hvert måltid+vanlig middag. Spiser ingen kaker eller godt utenom lørdagene, og ofte ikke da heller fordi mannen min er på jobb. Og så går du på vekta og ser at du har gått OPP en kilo!! Mister totalt all motivasjon, men fortsetter i samme bane. Kan ikke spise mindre for da får jeg ikke i meg det jeg trenger av næring, og jeg har heller ikke tid til å gå eller trene mer enn det jeg gjør. Uff, er så lei. Det er nok ingen spire her, og det blir det nok ikke heller. Var hos gynekolog i dag, skriver et eget innlegg om det over her. Nå er jeg egentlig bare lei og deppa og ser mørkt på det meste,....men det har vi jo gjort før også... Takk for at du har tenkt på meg, har tenkt på flere av dere jeg også når jeg har vært borte, ser det er mange nye her siste tiden. Får bruke natta til å oppdatere meg litt. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6336073-nicco/#findComment-6464311 Del på andre sider Flere delingsvalg…
martine68 Skrevet 27. september 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 27. september 2006 Så fint at du har kommet deg på jobb igjen da. Det høres ikke ut som du er helt frisk enda da. Ikke overdriv jobbingen hvis du ikke klarer det. Tenk på deg selv og ikke på de som savner deg på jobb. Det høres ikke ut som slankeopplegget ditt har slått helt til. Men det er kanskje ikke så rart hvis du må være i ro fordi du har vondt. Jeg har også tro på å spise nok til at forbrenningen ikke stopper opp. Så får det heller ta litt tid da og bli kvitt det man har for mye. Høres ut som en god plan og bare fortsette opplegget videre. Lykke til med det. Jeg må forresten nevne at jeg har bestilt meg time til gyn. idag. Etter at jeg så at du har vært der, kunne ikke jeg være dårligere. Takk for dytten..... Vi har snakket om det før tror jeg at det var på tide med en tur, men med den skrekken jeg har får denslags har det blitt med tanken. Men nå skal jeg snart avgårde jeg også. Lurer jo så fryktelig på om alt er iorden eller om det er noe rusk der nede. Du får ha god nattevakt nicco. Regner med at du leser dette etter at jeg har lagt meg. Må lade opp til ny el nå. Er på dag 7 idag så snart braker det løs for 13. gang :-) klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6336073-nicco/#findComment-6475337 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå