Gå til innhold

Vilsågjerne :-)

Anbefalte innlegg

Hei

Hvordan går det med pergo-frøkna. Er du til å ha i hus eller raser hormonene i kroppen din? Jeg har vært så sliten i det siste at jeg ikke har orket å bimme så mye. Hoster fortsatt jeg. Har hatt 2 flotte dager i Oslo med fokus på shopping med "dekknavn" konferanse på jobben. Har vært opp og ned Bogstadveien og fylt kofferten med høstens nyheter. Er storfornøyd over innsatsen. Det er godt å tenke på noe annet enn bare baby-laging. Tror ikke det klaffet for oss likevell denne pp-en etter som den ble hostet bort. MEN, vi gir oss ikke. Bare jeg kunne klemt ut en baby før sommeren setter inn igjen!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6335988-vils%C3%A5gjerne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg martine :)

Er glad for at du fikk parkert hosten din såpass at du maktet på litt seriøs shopping når du dro til hovedstaden.Angående klaff eller ikke klaff,er vel det tidlig å si...Ikke ikm riktig enda vel...Innsats og belønning for strevet har jeg lært trenger ikke følge hand i hand..Kanskje er det nettopp denne pp det er bestemt at dere skal lykkes,slik at det blir barsel på st Olav før st.hans neste år..Hvem vet?

Personlig synes jeg det hadde vært greit å hatt det så enkelt at det bare var å bestille levering av små nurk med tillitsfulle øyne og rosa eller lyseblått svøp.For da kunne vi koordinert bestillingene,slik at vi begge trillet hver vår vogn neste sommer...Men drømmene våre kan ingen ta i fra oss eller knuse..Det er jo de som holder oss oppe !

Her i vilsågjerne-hjemmet går alt sin vante gang.Regner med el i helga,dag 17 i morgen (typisk pergo el har jeg hørt),og svak el test i går...Spennende hva testen viser i kveld.Mannen var ute og forlystet seg i går,så det betyr at han er prisgitt å glede sin kvinne i dag...hehe

Vi har det fint sammen for tiden,og gleder oss over hver dag.Nettopp derfor hadde det vært deilig med gode nyheter...

Venter jo også på nytt brev i fra st.olav,så det er i grunnen mye som skal skje fremover...

Håper det går fint med deg og dine,ser frem til å se deg oftere her inne.

Til tider har jeg følt meg litt alene her inne,men du og vår venn optimisten er heldigvis trofaste..Mange av de andre jentene her inne har hatt tøffe dager i den senere tid,og sliter nok enda med tanker og følelser knyttet til dette.Jeg håper alle av oss snart skal lykkes med våre reproduksjons-planer,og at neste sommer blir fylt med babyglede land og strand rundt...

Ha en flott helg i Trondheimsbyen.

Hvem trenger å reise til syden !!!!!????????????!!!!!!!!

God klem fra vilsågjerne.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6335988-vils%C3%A5gjerne/#findComment-6336797
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...