*Lenn* :-)) Skrevet 16. september 2006 #1 Skrevet 16. september 2006 Jeg kunne ikke unngå og lese det du skrev om det mediumet du har kontakt med. Det har seg sånn da ser du, at jeg er veldig interessert i det alternative, og har god tro på at folk kan hjelpe andre, uten å bruke såkalt "vanlig" skolemedisin. Er dette en dame som er "offentlig", og som det er mulighet for at jeg kan ta kontakt med? Har hun noe hjemmeside evt? Jeg har prøvd diverse healere, og jeg har klokketro på akupunktur, men det hadde vært spennende å prøve noe annet også. Har forresten vært på kurs med Olav Moldestad (som jo er fra traktene våre - på Sunnmøre) Han er jo et av de yngste mediumene vi har her til lands. Spennende ) Håper ellers du har en god rugetid!! *Krysser alt jeg har for deg* Klem fra
Sunniva78 har to små Skrevet 17. september 2006 #2 Skrevet 17. september 2006 Hei du, sorry seint svar... Ja er det ikke spennende med slikt...! Har alltid trodd på dette jeg, og synes det er godt å ha "flere strenger" å spille på! Hun damen jeg har kontakt med er svensk, og en bekjent av svigermor. Hun har ingen hjemmeside e.l., men jobber med dette daglig. Vet ikke hvor "offentlig" hun er egentlig,men hun behandler best når hun har truffet pasientene sine, og det blir vel kanskje litt vanskelig for dere da dessverre. I etterkant behandler hun via tlf også. Her i gården går rugingen som bare det, er bare noen dager til test nå... Huff, det blir spennende... Jeg har så mange like symptomer som sist, så jeg er nok litt redd for å bli skuffet... Klem-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå