drømme* Skrevet 16. september 2006 #1 Del Skrevet 16. september 2006 Nå har jeg vært på sykehus.Skulle fjerne en polypp.. Legen som gjorde undersøkelsene i forkant sa det ikke var noe problem å få pergo . Etter operasjonen fikk jeg snakke med en helt annen, og han var lite villig dil å gi ut sånt.. FORDI : jeg er 42...for gammel !! Det er minimale utsikter for spire uansett pergo eller ikke... og det var ikke hans politikk å gi ut medisiner som ikke ville virke... Der han var fra..var det faktisk ikke lov å gi etter en viss alder... -Jeg hisset meg litt opp der jeg lå jeg da...Sa at jeg vet hvor gammel jeg er.... og at det faktisk er fler på min alder som får barn..( han mente seriøst at vi var ' ute av produksjon' ) minnet han på at han jo faktisk var i norge nå, at jeg visste fler som hadde fått pergo, og at den andre legen halvveis hadde lovt meg det... og at om ikke jeg ikke fikk det nå, kom til å finne en annen lege...KNURRR !!! Han fikk meg til å føle meg som et gammelt inntørka skinn der jeg lå. - Men uansett, hadde jeg blitt lovet det skulle han ikke ta fra meg det, så jeg får til tre mnd, med en mnd oppehold mellom hver. 12 dagen etter mens måtte jeg komme ned å ta ultralyd for å se om det er noen egg. Er det det vanlig?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6335825-h%C3%A5pet-er-lysegr%C3%B8nt-o/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
susse Skrevet 16. september 2006 #2 Del Skrevet 16. september 2006 Hei på deg! Tror det er litt opp og ned hvordan man gjør det i forhold til ul. Men det er vanlig at man tar hormonblodprøver før man starter på dette. Har du greie FSH verdier skulle det ikke være noe i veien for å bruke dem. I tillegg skal man ta blodprøver rundt dag 23 for å se om man har hatt el...Dvs hatt effekt av kuren. Har man ikke effekt av kuren er det vanlig at man prøver en dobbelt kur ved neste forsøk. Det står ingenting i felleskatalogen at det er noe aldersgrense på disse medisinene. Og jeg er 99,9% sikker at det ikke finnes noe lovverk som sier det heller. Det er jo bare aldersgrense på ass.befruktning og dette går ikke under det begrepet. Uansett må du ha masse lykke til med dette! Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6335825-h%C3%A5pet-er-lysegr%C3%B8nt-o/#findComment-6338242 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå