Gå til innhold

er i uke 15, i natt ahdde jeg en blødning....hjelpp.

Anbefalte innlegg

i natt vokna eg av at eg trudde eg hadde tisset på meg, men da eg slo på lyset var det blod.

eg blødde, gikk på do og skiftet og vasket meg.

det blødde mindre og mindre, ringte legevakten og fikk beskjed om å gå å legge meg igjen.

var ikkje noe å gjøre.

i dag voknet eg rundt 8 tiden og da var det sluttet å blø.

har ik blødd etter det heller men er øm i magen...

hadde ingen smerter eller ubehag på forhånd...

skal til legen kl 12 i dag for unsersøkelse...

er livredd for at det er noe galt..

gråt meg i søvne natt...

noen som har opplevd noe lignende?

Fortsetter under...

Hei Aliz!

Uff, du har det nok ikke godt nå, men det er helt sikkert ikke noe galt ;) Det er ikke uvanlig med blødninger i svangerskapet, men forstår at du er engstelig. Fint at du skal til lege i dag, så blir du nok beroliget med at alt er bare bra med babyen din ;)

Selv har jeg de siste dagene hatt veldig mye utflod, som virker litt rosa. Det er nok litt blod som kommer fra skjeden, tenk på alle blodårene i skjeden da...den tøyes og strekkes, og blodårene må "gi litt etter", derfor kan det komme en blødning.

Alt er nok bra, Aliz ;)

Skriv og fortell hvordan det gikk hos legen da!

Lykke til, vennen :)

Klem

hei hei. det samme skjedde meg for ca 2 uker siden. var hos legevakten di hørte på hjertelyden.alt var bra. men jeg slappet ikke av, begynnte og blø senere den kvelden. fikk ultralyd dagen etter.jeg blødde fra livmorhalsen, ikke farlig sa di. måtte bare ta det med ro.er i uke 16 nå.klem

heisan,

eg var til legen i går og han tok ultralyd men fann ikke noe, sa alt var så utydeli siden eg hadde så lite urin i blæra.

fikk ik svar på noe..

så da eg kom heim til mamma , blei ho heilt frustrert og ringte til ei vennine av ho som jobber som sykepleier på legevakten, ho sa til mamma at den legen ik hadde no erfaring med ultralyd og at ho skulle snakke med ein annen lege som skulle ha vakt i dag.

Det gjore ho og eg fikk time med en gang de kom på jobb.

Han tok ultralyd og fant babyen med ein gang.

Brukte heilt annen skjerm en den andre legen og visste tydelivis ka han gjore.

Han viste meg at.... jo der var babyen min og hjertet banket sterkt og normalt med 140 slag i minuttet, men han syntes babyen var veldi rolig(meinte det var sikkert gå bekymre seg for, den slappet sikkert av)

men at han ville eg skulle holde meg i ro til tirsdag for da fikk eg ny time hos ein annen lege som var mest utdannet innen ultralyd blandt dei.

klare nesten ikkje å vente til tirsdag for å få bekrefta at alt er bra... håper alt er bra!

takk for alle gode tanker.. har vert til trøst!

Det er godt å høre at du fikk kommet deg til en lege som har peiling på det han driver med. Jeg håper du har det bedre nå, og at timen i morgen går like bra :-) Du får ha lykke til.

Stor klem fra meg.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...