wonki Skrevet 16. september 2006 #1 Skrevet 16. september 2006 Lurer veldig på hva det kjenner i begynnelsen når dere kjenner livet i magen? jeg er 18 uker på vei og lurer nå på om det lille jeg kjenner på kvelden er barnet. har jo ikke peiling:) men det kjennes bare ut som små luftbobler kanskje.....rett under navlen.
Tommage♀♂ Skrevet 16. september 2006 #2 Skrevet 16. september 2006 Jeg kjenner små mså bevegelser, er bare i uke 13, men er andregangs. Noen ganger er det så svakt at jeg lurer på om det er innbildning, hehe=)
Aliana Skrevet 16. september 2006 #3 Skrevet 16. september 2006 Heisann! Da jeg begynte å kjenne bevegelser var i uke 15. Da kjentes det ut som en sommerfuglvinge som strøk meg forsikt inni magen... Etterhvert har det blitt sterkere og sterkere bevegelser og spark. Nå er jeg i uke 20, og kjenner tydelige spark. Kan minne veldig om bobler, ja! ) Hilsen
Baby4påvei-har kommet :-) Skrevet 16. september 2006 #4 Skrevet 16. september 2006 Høres ut som babyen det ja. :-) Kjennes ut som små luftbobler til å begynne med. Nesten som å ha et lite akvarium i magen. :-)
rødhette* Skrevet 16. september 2006 #5 Skrevet 16. september 2006 I begynnelsen var det bobler for meg også, som ble stadig sterkere. Så en dag var det plutselig slutt på boblene, men klare tydelige spark Hadde da passert uke 20, så er nok spark du kjenner ja Er veldig individuelt hvor tidlig man kjenner spark, så ikke bli stressa hvis du syns det går tregt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå