Anonym bruker Skrevet 16. september 2006 #1 Del Skrevet 16. september 2006 er robin andre fint? eller bare robin? eller bare andre?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vrimle Skrevet 16. september 2006 #2 Del Skrevet 16. september 2006 Robin er greit det, men jeg forbinder det egentlig med en unge som ikke hører etter;) Om du vil bruke det synes jeg det er best alene. Slev om jeg kjenner både en Robin Andre og en Robin Alexander.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 17. september 2006 #3 Del Skrevet 17. september 2006 Bare Robin : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente og gutt Skrevet 17. september 2006 #4 Del Skrevet 17. september 2006 ikke Andre, det er et sånn henge på navn... men Robin er ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 18. september 2006 #5 Del Skrevet 18. september 2006 Syns at Robin Andrè e et fint navn eller Robin Mathias Robin Tobias Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synnøve_Solbakken Skrevet 18. september 2006 #6 Del Skrevet 18. september 2006 Huff nei det er ikke noe fint. Robin og Kevin er de nye rampenavnene (tidligere Ronny, Tommy og Johnny). Og når du slenger André bak, så får jeg helt vondt i magen. André er det verste slengepå navnet ever! Passer desverre til alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #7 Del Skrevet 19. september 2006 hahaha. liker robin jeg, synes det er fint. det skal jeg ha på gutten som kommer ut om 2 dager. HÅPER JEG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #8 Del Skrevet 19. september 2006 Hvis du syns det er greit at han blir kompis med Chris, Kevin, Tommy og Johnny, så må du bare kalle ham Robin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #9 Del Skrevet 19. september 2006 ja, heldigvis skal jeg ikke oppdra barnet mitt til å velge kompiser etter navn! hver sin oppdragelse. " nei robin, han heter chris, så han får du ikke leke med " hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma:) Skrevet 19. september 2006 #10 Del Skrevet 19. september 2006 Bare Robin;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #11 Del Skrevet 19. september 2006 det ble bare Robin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå