Lykkelige-tulla Skrevet 16. september 2006 #1 Skrevet 16. september 2006 ÅÅÅ vi er så heldige som er gravide!! Det er så mange som sliter der ute og nå sitter vi her og ruger for harde livet!! Kun få uker igjen og det er herlig!! Skal bli så utrolig stort å hilse på den som spreller rundt inne i magen nå. Vi bor i et land hvor vi har mulighet til å kjøpe flott og trygt utstyr til babyen, og vi har all mulighet til å gi de en trygg og god oppvekst. Så andre kulemager: NYT GRAVIDITETEN!! Vi er kjempeheldige og bortskjemte som har fått denne vannvittige flotte muligheten til å bære frem barn til en verden som er klar for å ta i mot det!! God helg!
Anonym bruker Skrevet 16. september 2006 #2 Skrevet 16. september 2006 Var litt tungsindig når jeg våknet i dag og var lei magen og alt. Men etter å ha lest innlegget ditt, ble jeg i mye bedre humør. Takk skal du ha!! Nå gleder jeg meg over graviditeten igjen, og det er som du sier. Vi ER utrolig heldig! God helg til deg også, og alle andre gravide damer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå