Gå til innhold

Tvillingvugge?????

kjærlighetsbarn i magen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror det er et sted i Svardstad,Vestfold som lager. De har annonnse på rundt om kring på nettet. Husker ikke helt hvor.....Prøv her inne eller finn.no, søk på vugge.

Fikk kjøpt brukt via en nettside så jeg var super heldig......var nyyydelig og gleder meg til å ta den i bruk om 3mnd.....

Du vet ikke mer nøyaktig hvor de kan ha det i svardstad? Har du i tre eller kurv? Har du planer om å la dine to små sove i den i starten. Har hørt det er bra å la tvillinger sove sammen i starten. Vi kommer til å kjøpe to vanlige senger også, men evn vente med å bruke disse.

Hvor lenge har dere tenkt til å la de sove på samme rom som dere?

Min er i tre og det er de i Svardstad også. veldig flotte!!!

Vi skal bruke vår i stua om dagen / kvelden og legge dem i sprinkel om natta. Sammen så lenge det går.Må prøve å synkronisere dem slik at ikke hele døgnet går til mating......

Tenkte å ta 3-4mnd på samme rom i starten også ta det derfra....

La min sønn på 11 år nå......på eget rom etter ca.3 mnd og da sov han i mange timer i strekk....på samme rom som meg var det opp hver 1,5 time......

Skal sjekke ut hvor i Svardstad og gi deg et vink ;)

Annonse

Gått noen dager siden jeg startet liken om at jeg var interessert i en tvillingvugge, og ser at du har en å selge. Er forstatt veldig interessert og kan gi deg 700 kr for den... Bor selv i oslo, så jeg kan hente den når det måtte passe for dere.

Ta gjerne kontakt på [email protected].

Annonse

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...