m@msen79 Skrevet 16. september 2006 #1 Del Skrevet 16. september 2006 Er 8+5, og har ingen symptomer i det hele tatt. Var kvalm i 2 dager for en stund siden, men nå er alt borte. Normalt dette da? Med de 2 andre så har jeg vært kvalm og uggen hele tiden stort sett. Gjør jo ingenting at man ikke er kvalm, men jeg merker jo ikke noe annet heller. Andre som har det sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maja78 Skrevet 16. september 2006 #2 Del Skrevet 16. september 2006 Dette er min 5 graviditet( En sa,2 prov abort pga misdannelse,og 1 friskt barn på 6 år) I alle de forrige svangerskap merka jeg nesten ingenting. Hadde fast mens i alle år,så da jeg ikke fikk mensen på dagen den skulle komme,var jeg kun kvalm fram til jeg hadde vært på apoteket,kjørt hjem og fått positivt svar:) etter dette kjente jeg ingenting... Verre denne ganga....er sååååå dårlig,og er 19 uker idag. Så det kan være helt normalt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. september 2006 #3 Del Skrevet 16. september 2006 Var hos legen for en stund siden, hadde gått på penselin, men når kuren var over ble jeg syk igjen.... Når jeg først var der sa jeg nevnte jeg at jeg ikke hadde hatt symptomer på en stund å lurte på om det var et tegn til at noe var galt. Da sa han at det var helt normalt å at jeg ikke skulle tenke på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
m@msen79 Skrevet 16. september 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 16. september 2006 Takk for svar. Det var godt å høre. Blir så urolig for den minste lille ting om dagen. Ha en fortsatt fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå