Gå til innhold

se his vær så snill..gravid?

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

vet ikke om dette er symptomer jeg...men er dødstrøtt....sliten orker ikke noe...bare vil slappe av..jeg elsker egentli kaffe,men nå blir jeg kvaml av å tenke på det.Syns dettte var ganske rart helt til jeg kom på at jeg kanskje var gravid.Å så har jeg hodepine omtrent hver dag. Men som sagt,jeg vet ikke om dette er symptomer..har aldri vert gravid før..

Heisann.

For all del! Vist du tror du er gravid, slutt med pillene med engang, det kan skade fosteret alvorligt om du fortsetter.

Å være dødstrøtt som du sier å misslike ting du har spist/ drukket før, eller elsker ting du aldri har likt, er jo det symptomer vanligvis. Men hoss meg kom ikke de før eg var jallefall 4mnd på vei! Eg låg kvalm de 3 første mnd`ene.

Og så er det engang slik da at ,vist du tenker for mye på at du er gravid, så kan syken innvirke på kroppen å det blir som ett innbilt svangerskap. Man misster mensen, og får alle symptomene på graviditet.

Håper det beste for deg:-)

Lykke til!

Legen sa noe helt annet til meg da jeg gikk på piller og fant ut at jeg var gravid "neida, ingen fare skjedd, fosteret tar ikke skade av p-pillene" .. Gratis graviditetstest hos Amathea (www.amathea.no) eller Klinikk for seksuell opplysning, tidligere Det gule hus.. Ligger helt nederst i Trondheimsveien hvis du bor i Oslo (der du går av 30 / 31 bussen på Heimdalsgata.. (www.seksuellopplysning.no)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...