Mamma Mirabell Skrevet 16. september 2006 #1 Del Skrevet 16. september 2006 Er ikke det bra? Bader ofte med lillegut og synker nedi der på kveldene når det er litt guffent ute.. Men mener å ha lest ett sted at de som prøver å bli gravide skal holde seg unna? Jeg er gravid altså men det gjelder kanskje for meg oxo da? Huff så dumt vist det gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 16. september 2006 #2 Del Skrevet 16. september 2006 Ingen fare! Man kan bade, i hvert fall inntil de siste ukene av svangerskapet. Da er det en sjanse for at slimproppen er borte slik at bakterier kan komme inn med vannet. Så kos deg masse i høstmørket, det skal jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. september 2006 #3 Del Skrevet 16. september 2006 hei !! har ikke hørt at det er farlig å bade hjemme i sitt eget badekar så lenge at man har normal hygene. men jeg har hørt at man ikke skal sitte i boblebad når man er gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma Mirabell Skrevet 16. september 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 16. september 2006 takk for svar. Da skal jeg kose meg i høst ja.. en ikke sette på boblene da alstå?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå