oss2=3,snart 4 Skrevet 16. september 2006 #1 Del Skrevet 16. september 2006 Jeg tok en QR test i dag, og den viste 2 streker Den ene litt svakere en den andre... Og jeg sitter å smiler fra øret til øret, og blunker masse for å hindre tårer:) Tenkte jeg skulle ta en ny en til mandag for sikkerhetsskyld.. Jeg testet negativt for en uke siden... Og jeg sitter å smiler fra øret til øret:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamsen å lillegutt Skrevet 16. september 2006 #2 Del Skrevet 16. september 2006 hei gratulere med spire, å velkommen hit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss2=3,snart 4 Skrevet 16. september 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 16. september 2006 Takk skal du ha!! Håper jeg blir her til 12.uke:) før jeg farer videre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@nita+Sebastian Skrevet 16. september 2006 #4 Del Skrevet 16. september 2006 Gratulerer så mye. Selv testet jeg positivt i går, så jeg er også helt ny her:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss2=3,snart 4 Skrevet 16. september 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 16. september 2006 Ja dette er spennende!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Aurora har tre gutter# Skrevet 16. september 2006 #6 Del Skrevet 16. september 2006 så gøy da...gratulerere så veldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amalie 10.08.07 og thea 12.10. Skrevet 16. september 2006 #7 Del Skrevet 16. september 2006 gratulerer, det er alltid hyggelig å kunne ønske noen nye velkommen til oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå