Gå til innhold

Jeg tok en test i mårrest....

Anbefalte innlegg

Og den var sannelig positiv!:o) Jeg hadde en god følelse denne mnd og det viste seg å stemme. Nå er jeg fortsatt litt i sjokk, men det er en herlig følelse. Hvis alt går som det skal, så blir gutten vår storebror i slutten av mai!

Noen som har tips om hvordan jeg kan si det til samboeren min? Han er bortreist akkurat nå, men kommer hjem senere i dag.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6335165-jeg-tok-en-test-i-m%C3%A5rrest/
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen!

Gratulerer!! Så koselig!!:)

Jeg testet også nå for ti min siden, og den var også positiv:) den ene streken er som sagt litt svakere en den andre, men en strek er en strek eller???

jeg sitter å smiler, kan ikke helt tro det, men vil ta en test til mandag tenker jeg..

Send mms med bilde av testen og skriv at :pappa, jeg kommer i mai:) hehe!! Min er også bortreist og kommer i morgen eller mandag, så vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det...

Gratulerer!!!

Dette var en koselig start på helgen ( 2 over på 1 trm i løpet av 10 min)

Ja, hvis vi andre kan følge opp dette så er det snart ikke noen igjen her........ Håper dere begge får et hyggelig opphold på 1 trm og at dere følger strømmen gjennom 2 og 3 trm før dere vender tilbake hit da!

Igjen, Gratulerer og Lykke til!!

Gratulerer til deg også! Dette er stort! Det sies at en positiv test er en positiv test, uansett hvor kraftig streken er. Jeg testet først med Clear Blue Digital og den var positiv. Så testet jeg med en billigtest-strimmel og den var negativ. Prøvde å ta mms bilde av testen, men det ble så uklart. Tenkte kankskje å spørre om han har palner for 28.mai 2007... Og si at vi da får besøk:o)

Som du skjønner så har jeg termin 28.mai, enn du?

Annonse

Ja vi får satse på at en strek er en strek!

Ja jeg prøvde også å ta mms bilde, det var litt uklart ja..

Jeg har termin 25 mai, så det blir en fin sommer neste år på oss da:)

Lykke til, vi får flytte inn på 1trm og håpe vi blir der til 12 uke!!:)

GRATULERER SURF&TURF!!!!!!

nå ble jeg superglad på dine vegne!!husker vi satt på gjerdet og håpet forrige pp,og nå er det altså endelig klaff for deg!!!gratulerer igjen,lykke til og så håper jeg at jeg kommer etter med tid og stunder:)

Gratulere til dere begge! Det var en fin start på dagen tenker jeg;)

Jeg testet også i morges, med billigtest, men den var negativ. Jeg testet i samme slengen for EL, og den var svak positiv!

Men har ikke helt trua på det der... Positiv El test nå????

Uansett lykke lykke til dere to!!

Måtte hellog lykke følge dere;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...