Gå til innhold

gubben e på byen, å æ bare sitt hær...

Anbefalte innlegg

egentli e d ganske urettfærdi at mannen kan dra på byen å drikke når han har lyst.. æ mene, mannfolk har jo like mye ansvar som oss når d gjell skapelsn av ungan i magen.. Burde d da ikke være likt, sånn at han å måtte ha venta til etter fødseln for å kunne nyte alkohol å dra på byen? d skulle vært naturlig at med en gang vi ble gravid, så fikk gubben avsmak for sånn ;) ;) hehe ;)

Fortsetter under...

Skjønner deg kjempegodt!!Sånn følte jeg det og,men min var snill sånn-nei-vi venter til dama har fått babyen før det blir noen ut på byen tur på meg ,sa han til kameratene.

Greit med en sjelden gang ,men blir det gutta på byn tur i ett,så hadde jeg nesten ikke giddi.....

Hadde ikke giddi,mener jeg-hehe

Prøv å tenk positivt,glem å lure på hva han driver med osv...

I morgen er han fyllesjuk,kanskje og angrer:)

gubben min va ute for 14 daga sidn å.. så nu ska æ sætte fotn ne, å si at d faktisk e hannes unga åsså, å at nu får han ta d me ro...

Lure ikke på ka han driv me, for æ stole ett hundre prosent på han.. æ vet at æ e hannes øyensten ;) men d e bare så irriteranes at han kan dra ut å ha d gøy mens æ må sitte hjæmme pga at æ bær på hannes unga :/

Hehe, da ska æ finne på nåt som han må gjøre i huset, bare for at han e fyllesyk, å ska angre :) nåt skikkeli tungt arbeid.. thihiii ;)

Samboeren min går ikke ut så ofte, men jeg syns det er helt ok når han gjør det:) Jeg har bare sagt at viss han er ute når fødselen setter i gang, samme når det enn er, og han da er for full til å hjelpe meg da blir han helgepappam hehe:))

du kan jo alltid støvsuge på morran, hehe...

min samboer hadde en periode hvor han skulle ut å feste med sine single kammerater.

ble kjempe forbanna på han. så nå har jeg gitt han et forbud for å gå ut på en stund.

ikke for å være en "partypooper", men nå han drikker,så er han "ødelagt" hele helga, å det ender med at jeg er alene med ungen.

å han jobber også ganske mye,så jeg syns det er fair at han er hjemme sammen med oss.

han er tross alt ikke singel lengere.

akkurat dær e æ helt eni me dæj nordkvinne.. bare at vårres unga e ikke kommet til værdn rikti enda, men allikevel.. vi va jo to om å lage dæm, å syns vi ska være to gjenna svangerskapet åsså.. at han burde være hær å støtte mæj når han vet at æ ikke kan dra ut å sånn, istednfor å renne på byen som om han fortsatt e singel å kan gjør ka han vil.

dessutn oppførte han sæj som en fjortiss da han kom jæm, va helt umuli.. æ måtte PUSSE TENNERNE, kle av han å få han i sæng...

mannfolk, ska dæm aldri bli voksen?

Annonse

ikke sant.

men så kan du jo øve dæ på han til du får unge.

du får sætte på han ei bleia også.

min erfaring er at det ikke blir bedre etter at ungen kommer.

det virker som om de får enda et større behov for å komme seg ut.

menn blir aldri voksen..dessverre.. men det er vel derfor vi elsker dem

Jeg synes det er deilig med en kveld for meg selv i ny og ne. s

Stupfyll er ikke morsomt, særlig hvis det går ut over neste dag, men det begynner å bli en stund siden sambo drakk så mye på byen.

Ellers synes jeg man han si fra at man planlegger en tur ut tidlig søndag, uten barn, så får heller gubben slite med bakfyll og barn.

hehe, ka d e forr at mannfolk aldri blir voksn da?? ;)

vi ska liksom være så ansvarsfull å voksn å sånn hele tia, mens dæm kan fære ut å se fotballkamp å drikke øl å leke tulling når dæm vil..

men me engang vi ska finne på nå sprell, så sir gubben " bli voksn"..

Samboeren min er sjelden ute, men jeg synes det er helt greit når han en gang i blant tar en fest. Jeg synes ikke jeg har noen rett til å bestemme hva han skal gjøre eller ikke gjøre uansett- han må skjønne selv hvilket ansvar han har tatt på seg med å lage et barn.

Jeg foretrekker forresten også at han tar seg en fest nå fremfor når barnet er født- etter fødselen tror jeg at jeg har litt mer nytte av han:-)

Men enig med deg, Hanne; er han full når fødselen setter i gang så blir han helgepappa!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...