Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen.

Jeg har fulgt med ganske lenge her, men har ikke skrevet noe selv enda. Tror det er på tide nå. Fikk plutslig behov for å fortelle om situasjonen min. Jeg sluttet på p-pillene for 13 mnd. siden (etter å hå gått på dem i 6 og et halvt år.). Fikk aldri mensen igjen. Snakket med gyn som sa at jeg er der hvor jeg var da jeg begynte på pillen. Den gangen var jeg undervektig og ganske ødelagt etter spiseforstyrrelser. Eggløsningen stoppet opp da jeg var 16. (Er 29 år nå) Mensen har jeg derfor nesten aldri hatt naturlig. Så derfor fikk jeg primolutt og pergotime. Har gått på dette et halvt år. Har kjent graviditetssymtomer hele tiden, men aldri fått noen positive tester, hverken på el eller graviditet. Blir sprø av denne testingen. Siste måned da jeg skulle ta primolutt var jeg så sikker på at jeg var gravid at jeg droppet å ta dem. Noen dager etter kom mensen! Helt av seg selv! For første gang på 13 år! Uten hjelp fra primolutt eller p-piller! Tror jeg må ha hatt eggløsning den gangen. Og nå tror jeg det har gått igjen. Tok eggløsningstest som viste to streker for to uker siden. Desverre var streken svakere enn teststreken, og da er den jo egentlig negativ. Men likevel, tror jeg er gravid nå! Har ikm veldig snart tror jeg. Testet negativt i dag, men har så mange symtomer jeg ikke har hatt før. Magen står rett ut! Jeg ser virkelig gravid ut!!! Dessuten kjennes det ut som om jeg må tisse hele tiden og kjenner en volsom pirring i skjeden. Det som er litt skummelt er at jeg har drukket litt alkohol denne perioden. Er det noen som vet om det kan være veldig farlig hvis jeg virkelig er gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det som er kjedelig, er at man bare må være tålmodig og vente. Ta en test hvis tanta ikke dukker opp. Du har jo en del symptomer da, så vi får håpe. Jeg skal krysse fingrene for deg xxx. Jeg drikker også alkohol innimellom selv om jeg prøver. Vi kan jo ikke kutte ut å leve. Tror ikke det skader så tidlig, så lenge du kutter ut så fort du har fått en positiv test. Vi får bare håpe det har klaffet denne gangen. Nå ser det jo ut som om kroppen din fungerer igjen også. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...