Gjest Skrevet 15. september 2006 #1 Skrevet 15. september 2006 Fått mine første strekkmerker...på låret! Bare sitte å vente på at det kommer 243 til da..
2barns mamma i juli-08?? Skrevet 18. september 2006 #2 Skrevet 18. september 2006 Fikk mine aller første strekkmerker på låret i en alder av ca 9-10 år jeg... gikk vel i 3-4 klasse tenker jeg... skøyt i været på veksten så da kom det strekkmerker på lårene.. ble bare med disse den gangen da... men i senere tid ( for ca 10 år siden fikk jeg flere på hofte og rumpe også, og også den gang pga at jeg vokste.. (la på meg en god del akkurat den tiden, men fikk d av igjen da ).. men merkene er der så klart.. blir jo mindre å se etter årene da... har ikke fått noen på magen enda, så er "spent" på om jeg berger her når tiden kommer.....
Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #3 Skrevet 18. september 2006 har fått 2 strekkmerker på den ene puppen, har mye råmelk å klemme ut, synes ikke de har vokst så mye
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 18. september 2006 #4 Skrevet 18. september 2006 Jeg har ikke fått noen ennå...Er 21+4 nå. Jeg VET ikke....MEN tror at det er viktig å smøre seg masse. Jeg smører meg med A-krem hver morgen og før jeg legger meg. MASSE krem rundt puppa, mage, rompa og ned mot lårene... MULIG det hindrer litt att så mye strekkmerker kommer:) MEN det kommer nok noen før eller siden likvel:) jente 77
Gjest Skrevet 18. september 2006 #5 Skrevet 18. september 2006 Jeg har også tro på smøring ) Men uansett, trodde jeg hadde fått mitt første strekkmerke midt i utringningen i dag! Ble litt lei med siden det var kraftig oxo, så man så det tydelig hvis jeg ville kledd meg i en sexy utringa topp! Men plutselig nå er det vekk!!!!! Fant ut at det var et kraftig avtrykk etter håndkleet jeg snurra rundt meg etter dusjen i dag - hehe, wee ) Men det kommer vel...smører ihvertfall, så har jeg mitt på det gode hvis de dukker opp!
Gjest Skrevet 18. september 2006 #6 Skrevet 18. september 2006 jeg hadde ikke ett eneste ett når jeg venta eldstemann,trodde jeg var heldig å slapp unna,men så fort fødselen var ferdig hadde jeg mange på magen....kjipt! men de har bleknet ganske godt da heldigvis... lurer på hva som skjer denna gangen.
rose_007_har fått ei jente Skrevet 18. september 2006 #7 Skrevet 18. september 2006 Moren min har født 5 barn og ingen strekkmerker. Hun la på seg mellom 10 og 20kg. Jeg er i uke 21 og smører meg godt med svangerskaps olje, så jeg håper at gode gener og oljen skal hjelpe meg i 19 uker til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå