Gjest Skrevet 15. september 2006 #1 Skrevet 15. september 2006 hvoedan gikk det i dag? ble det noe gode opplysninger fra jm eller? hadde håpet du skulle få snart jeg =0)
Gjest Skrevet 15. september 2006 #2 Skrevet 15. september 2006 så du hadde lagt inn nye bilder =0) rakk ikke det jeg,men min mage var langt fra så stor.har skikkelig guttemage du =0)) svarte deg i går kveld,men vet ikke om du så det.veide knærten i dag. han hadde nesten tatt igjen fødselsvekta si.så nå veier han 2650g og ikke 2540 som han var da vi dro hjem.har spist som en hest i dag,så han tar vel igjen nevøen fort tenker jeg,hehe. eneste jeg ikke liker er at han er begynt å nyse...håper han ikke blir syk,skrekk og gru!! håper du heiv innpå kanel i dag da?? trodde aldri jeg skulle gjøre det,men vet jo nå at det funka godt,hihiii... er så kjedelig å ikke være en av di ventende her inne.føler litt at jeg ikke har rett til å være her....men jeg klarer ikke slite meg løs... håper å høre fra deg igjen snart... klemz =0)
♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 16. september 2006 #3 Skrevet 16. september 2006 Heisann!! Jeg er her nå jeg... Enda!! Burde jo egentlig ikke klage enda eller være utålmodig men jeg orker bare ikke mer!!!! Vil så gjerne få denne ungen ut! Skal til butikken etterpå og kjøpe risgrøt og kanel! Mmmhh... Men tviler sterkt på at han kommer noe som helst før termin! Har ikke tegn til noenting her jeg! Var jo hos jordmor i går da... Sa til henne at jeg var skikkelig lei nå, hun sa bare at det kunne hun ikke gjøre noe med... Haha, det var da jammen stor hjelp å få!! Hadde vokst en god del da så nå ligger jeg OVER den røde streken!!! WÆÆÆ... Håper ikke han blir for stor!??! Hun sa også at ungen lå med hodet godt ned i bekkenet men det har kanskje ikke så mye å si eller... Men bra han ligger den veien!! Har hatt en del smerter i låret i det siste.. det er sånne illinger.. Han klemmer visst på en eller annen nerve tipper jeg... Kikket på bildene av lille gullet ditt!!! Gud så nydelig han er!!!:) Og barnetbarnet ditt også! Men så mye større! Hva heter barnebarnet ditt egentlig?? Å, du er så heldig som er ferdig og har ungen din hos deg!! Misunner deg fælt! Du trenger vel ikke føle på det i det hele tatt, er jo premien min at du blir her til jeg har født!!!:)Så flytter vi sammen da vet du! Det gleder jeg meg til! Så bra at han har lagt på seg da! Er han ellers snill eller griner han mye?? Og er søskene stolte?? Noen ideer på hva jeg kan finne på i dag da?? Er alene...Gubben må desverre jobbe i hele dag og kommer ikke hjem før sent på natta:(
Gjest Skrevet 16. september 2006 #4 Skrevet 16. september 2006 HEEEI...DER VAR DU JA......HURRRRRAAAAAAA !!!!!!!!(eller nei,du skulle født du nå....) for ei tullete jm du har!!! skulle hatt et spark bak hu der.. rart andre både stripper og mer,men din er helt bak mål jo....aaargh... skjønner du er lei.jeg var helt på bånn jeg...årka nesten ikke tanken på å gå lengre. du,jeg tror nok den grøten har en virkning,eller kanelen da...hvis ikke,hvorfor er vi flere som har fått vannavgang etter slikt inntak? jeg har virkelig troen på det nå jeg.men hadde det ikke før,hehe.. syns magen din er stor nå ja,men når han legger seg ned,blir den annerledes.så han er ikke for stor,babyen.bare slapp av du,hehe... å nå ligger han lanngt ned i bekkenet,det betyr at du bare venter på rier og slikt.han er klar for å ut rette veien han =0) jeg hadde ingen tegn heller.ikke moden,ikke åpning,ingenting!!! ikke lå han langt ned heller.men ni timer etter grøtinntaket gikk da vannet....=0) gjorde det ikke med vilje,fikk bare himla lyst på grøt den dagen jeg.hehe å jeg hadde ikke åpning da jeg kom på sykehuset heller....men fødseln var igang den...rare greier.. synes knærten ligner en liten gammel mann jeg,hehe.er vel fordet han er så liten og pistrete ennå.å barnebarnet er en kjempe i forhold ja.. er så søt at,veldig våken,følger med,og smiler mye..kaller han bare pingotitt jeg.siden mora vagga som en pingvin,og faren ligner tittentei,hehehe...men tror det heller mot kristian der da. tvillingene koser seg veldig,vil bare holde,mens storebror synes det er litt ekkelt ennå.ikke lett for en på 14år nei,men det kommer nok,hehe. storesøster synes lillebror ligner en barbiedukke.liten og lett..hun er helt forandret fra hun fikk selv.nå vil hun være med på bilder også!!! ikke værst,hehe... jeg er i god form nå,men fikk en knekk i natt.sa du trett og sliten!!! sov til 13.00 i dag jeg.var godt det ja..er vist ikke så pigg som jeg tror,hehe...sliter med bekkenet ennå da.men tar paraset,og det hjelper.må bare bli flinkere til å slappe mer av innimellom.har gådd i ett kjør her,fra jeg kom hjem.men gudsjelov,ingen besøk...vil ikke se di snipene av en familie til mannen ennå.da får di jaggumeg be meg om unnskylldning først.der er jeg steil gitt. lillegutt sover og vræler kun når han vil ha mat.ellers ser han seg rundt,og ser ut til å være en liten tenker.håper det blir slik framover,hehe... så til norettas aktiviteter.....:::: 1.hiv innpå den grøten du.dyng på med kanel...nyt det!!!! 2.svelg ned med den brusen di reklamerer sånn for her inne. 3.gå en laaang tur,for å få det til å sige ned... 4.fødepizza.klæsj på sterk krydder...mye krydder.... 5.ta en lur.må være utvilt til resten...hehehe 6.så var det ananas og annet snadder.glefs innpå til du tuter 7.trappegeng.20 turer.opp og ned,opp og ned.... 8.mer pizza og restene av grøten.er det tomt tar du kanel og sweppers. 9.kast deG over mannen.KREV DIN RETT!!!!! 10.HER ER DET DUKET FOR FOSSEFALL ELLER RIER.....? 11.MULIG DU FORBANNER MEG,TAKKER MEG,ELLER SITTER MED MAGEKNIPE......HEHEHEEEEEE funker ikke noe,så slå meg,kjeft meg huden full,eller.......... (du har iværtfall fått gode måltid,hihihiiii) håper virkelig du får snart jeg.kanskje han venter til min termin?håper ikke det...ønsker deg masse vondt jeg,hahahaha =0) klems...jeg blir innpå rett som det er jeg,hehe....
♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 16. september 2006 #5 Skrevet 16. september 2006 Du er jo bare en engel som har laget en liste til meg!! Så søt du er, hihi! Skal ta bussen til butikken nå.. Litt for langt til å gå... Bor litt på landet selv skjønner du, hehe... Skal kjøpe inn alt jeg trenger som står på lista. Så setter jeg i gang når jeg kommer hjem! Du får krysse alt du kan for at det funker! Ja, han lille tor-jonny(var det riktig skrivemåte??)har litt rynker, hihi, men det er jo bare fordi han er så liten! Synes han er helt nydelig!!! Blir min halvparten så fin så er jeg fornøyd!! Hihihi.. Skjønner godt at du er sliten! Du har jo mye søvn å ta igjen etter svangerskapet.. ble jo ikke mye av det på deg de siste ukene...! Nei, ikke slipp inn familien hans før du ber om unnskyld! Hva er det for noe med svigermødre??? Hater min jeg... Var det stygt sagt?:/ Hun går meg så på nervene altså....!!! Da er du vel her inne litt senere eller..? Skal holde deg oppdatert i hvertfall!
Gjest Skrevet 16. september 2006 #6 Skrevet 16. september 2006 aner ikke om den lista funker,men hehehehe gå til butikken.vedder på at du føder før du er halveis,kniiis.... skrives thor da,men det gjør ingenting.kaller han knærten jeg,eller lille mann...rynkete som få,men ser ut til at di er mindre i dag... ikke overhandle nå da,hehe...husk det... aldri om di folka kommer inn....svigermor har vist skjønt en del,for hun er snill nå.fikk blomster og greier....men di andre? never om di trør inn her nei...ALDRI !!!! ER VEL IKKE FOR INGENTING AT SVIGERMØDRE KALLES RIVJERN.......håpr ikke jeg blir sett på som det av svigersønnen,tjihi... syns du har rett til å si det om din svigermor.etter det du skrev en gang.sånne folk skulle vært sendt på smile,være grei kurs.
♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 16. september 2006 #7 Skrevet 16. september 2006 Da her jeg satt på grøten! Du så kanskje det innlegget jeg har lagt inn;) Gikk hele turen til butikken og tilbeke! Men ikke en kynner på hele turen!!!! Haa, tror han ikke vil ut! Må passe litt på grøten så den ikke brenner seg nå... Mmmhh.. det blir godt;) Koser du deg med lille knærten da?? Stemmer det var thor med h, synes han har et kjempe fint navn!!!
Gjest Skrevet 16. september 2006 #8 Skrevet 16. september 2006 HEHEHE.LESTE DEN JA.... jeg hadde ikke kynnere heller siste dagen,mener jeg..så splæsjet kom som en promp på meg,hehehe nå er du flink ja....håper du har tau å binde fast mannen med? bruk han som du ønsker,og krev din rett.hihihiii her ble jeg snytt for den delen gitt.kan han angre nå,for her skal det knipes igjen i mange år...hahahahaaa koser oss her ja.har netopp fått mat.sover 4 timer etter det.ikke mye våken i løpet av et døgn nei. navnet er etter bestefar,som er død,og pappan da.ligner veldig på bestefaren,så det er litt sånn vemodig også.savner pappa enormt mye.synd han ikke fikk oppleve dette ja,men men... grøt er godt,husk masse kanel da...krysser fingre,tær og bein for at det funker på deg også. du er bare flink som gidda gå den lange veien!!! jeg hadde måtte gå 18km....å det gidda jeg jammen ikke,med det bekkenet og greier.skrekk og gru sier jeg.... ler ennå av det innlegget jeg...heheheh
♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 16. september 2006 #9 Skrevet 16. september 2006 HEHEHE! Må le litt av meg selv, går det ann å bli så desperat??? Går det egentlig ann å ta en overdose kanel?? Har spist veldig mye nå og er rimelig kvalm...:/ Nei, skjønner godt at du ikke gadd å gå 18 km! Tenker det var et herlig syn for bilistene og se meg pese opp den verste bakken i stad... menge som glodde gitt! Så trist det med pappaen din! Når mistet du han? Og har du fortsatt moren din?Kan tenke meg at det er ille å ikke ha han der nå... Jeg får besøk av moren min til fredag, hun kommer fra tyskland og blir i 3 uker.. det kan da bli artig...:/ men hun gleder seg masse da til å møte barnebarnet sitt!
Gjest Skrevet 16. september 2006 #10 Skrevet 16. september 2006 jepp,så desperat kan man bli,hehehe.....overdose kanel? tja,tipper avisene ville likt å skrive om det,,,=0) så deg for meg ja...litt sånn fremtung og nesten på kne,hehehe mista pappa i kreft for to år siden.savner han mer og mer.men slik er nå livets gang det.får heller kose meg med mini Thor. mamma lever.bor langt nord,så jeg ser henne skjelden.blir vel ikke før barndåpen det.håper hun kommer iværtfall. blir vel kos å få mamman din hit.hun kan stoppe svigermor for deg,hvis hun blir for ille,heheh... hvis ikke får du la di to bo sammens....var jeg litt stygg nå?mente ikke det,egentlig =0)skjønner hun gleder seg ja.blir det første barnebarn eller?
♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 16. september 2006 #11 Skrevet 16. september 2006 Ja, er jo en liten trøst å ha mini thor da... Men skjønner godt du savner han! Ser heller ikke moren min så ofte så det blir jo koselig det! Håper bare at hun ikke blander seg alt for mye...:/ hun skal jage ut svigermor ja om det blir for ille! Orker ikke den kjerringa her hver dag altså! Nå var jeg stygg igjen gitt...men men... hun ER slitsom! Hun har visst i 20 uker nå at vår lille skal hete Emil Luca og hun klarer fortsatt ikke å huske navnet Luca!!!! Eller VIL vel ikke huske det fordi det er et typisk tysk navn.. Hun sier hele tida: hva skal han hete igjen?? EMIL UKA?? er det mulig??!! Nei, blir ikke førstemann for mora mi, blir nr 2! har en bror som fikk en sønn for et år siden!
Gjest Skrevet 16. september 2006 #12 Skrevet 16. september 2006 hvis mora di blander seg,er det for å være snill..vet det av erfaring,hehe...di mener det godt,egentlig...angående svigermor....hva med dørskilt...."svigermor ønskes velkommen...når jeg vil" ,hehehe slitsomt med sånne personer..synes emil luca er veldig pent jeg.skjønte at luca er tysk,og hvis hun ikke kan like det er det henne det er noe feil med.helt klart.hvorfor skal man ha norske navn da? så lenge man selv er fornøyd med navnene,så drit i hva andre mener.ble litt mumling her også da di fikk vite at han skal hete Thor.hadde vel tenkt å bestemme navn denne gangen også... nei,gjør som du tenker,og la ikke andre blande seg...
♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 16. september 2006 #13 Skrevet 16. september 2006 Ja, det er sant! Er jo vi som må like det! Hehe.... kanskje et sånt skilt hadde vært noe ja... men stakkar mannen min, er jo synd på han! ikke moro for han at jeg ikke klarer mora hans alltid.. men han skjønner det godt da! Hvor lang tid tok det hos deg fra du spiste kanel til noe skjedde?? Skal spise desserten min nå jeg, hihihi;)
Gjest Skrevet 16. september 2006 #14 Skrevet 16. september 2006 skjønner mannen din ikke har det enkelt,men min mann er inneforstått med min vrede.han reagerer selv på oppførsla til enkelte i sin familie.vi har kutta ut di værste frem til di snur....mener jeg spiste grøt i 22 tiden,og kl 06 slapp jeg den berømte prompen da,hehe... en rar følelse,å miste vannet...tror aldri jeg har vært så sjælven... å tulla rundt her før jeg fikk ringt..litt av et syn...håper du har pakka beggen?? hadde ikke det jeg.hadde jo så god tid.skulle jo gå over termin,hahaha...jommen sa jeg smør.... dessert?? må være ananas det vel,hehehe...eller fødepizza? tror jeg spiste litt ananas dagen før.iværtfall kjøpte mannen det.. jeg leste opp lista mi til han,og det innlegget du la ut...skulle hilse å spørre om vi ikke tenkte på annet enn sex,hehehehe.... tror han angrer at han ikke smidde mens jernet var varmt,og han hadde sjansen,knis....
Gjest Skrevet 16. september 2006 #15 Skrevet 16. september 2006 hmmm,du ble så still....har du kommet til punkt 9 eller??? hehehe........juhu.....jeg håper du får vannlekasje snart jeg.....
♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 16. september 2006 #16 Skrevet 16. september 2006 Ja, ble litt borte jeg... Nei, mannen jobber jo enda så må vente med nr 9 til i natt eller i morra tidlig!Hehe! Hils tilbake til mannen din! Helt sant, er det vi trenger dem mest til nå!!:) hihihi:) Her skjer det i hvertfall ikke en dritt!!! Skal ta en skje kanel til og så går jeg og legger meg! kanskje jeg tar trappa opp og ned noen ganger før jeg legger meg, hehe;) VIL SÅ GJERNE FØDE NÅ!!!! Skriver i hvertfall til deg i morra:) Takk for lista igjen vennen! Nattinatt:)
Gjest Skrevet 16. september 2006 #17 Skrevet 16. september 2006 håper det funker,hvis ikke vil jeg føle meg veldig dum her jeg sitter....prate så varmt om det,så skulle det bli ingenting......krysser fingre for at det hjelper....still inn på gå trappen i søvne..da får du trødd ekstra lenge,men samtidig sovet,hehehe.... jeg innvilger den føde nå jeg...helst med en gang.er så spent på hvordan lille emil luca ser ut jeg....."komme ut da vennen".... nattinatt..her blir det ennå noen timer før jeg kan køye...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå