Gå til innhold

heisann alle sammen

Anbefalte innlegg

Vet ikke om det er her jeg hører til. Vi prøver å bli gravid, og akkurat nå føler jeg meg litt motløs(sikkert helt uten grunn, og pga fikk mensen i går en uke på overtid). har en skjønn gutt på snart 3 år, så jeg skal ikke klage. Men nå ønsker vi nr 2. Vi var gravid i sommer men mistet i mndskifte juni/juli, ca 7 uker på vei. Greit nok da, men i ettertid kjenner jeg at det irriterer meg. Dette tror jeg er mye pga av at jeg mistet i uke 15 før jeg fikk prinsen. Føler at det er så urettferdig at jeg må oppleve det igjen. Tenker også at jeg ikke er helt skapt til å bære frem barn. I tillegg synes jeg alle rundt meg er gravid, det gjør meg trist. Teit av meg å være slik, men akkurat nå har jeg mest lyst å legge alle babyplaner på hyllen. Kanskje jeg heller skal adoptere en liten frøken fra colombia... Blir så sliten av dette babymaset!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6334026-heisann-alle-sammen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei og velkommen hit! trist å høre at du mistet flere ganger.... men ikke gi opp håpet... du har ju en liten gutt, og han er jo beviset på at du kan bære frem barn! det er fint å kunne få litt støtte og oppmuntring her....

jeg har ikke barn fra før... har prøvd i 9 måneder....

jeg vet det er slitsomt å prøve. Prøvde nesten ett år før jeg ble gravid første gang, men det endte jo som sagt i abort. Gutten vår ble vi gravid med på første forsøk. men nå ser det ut som det bli vanskelig igjen, sikkert fordi jeg ønsker det så veldig. Får krysse fingre for oss begge. Fikk mensen i går, så her blir det ikke baby før tidligst i juni...

Velkommen hit!

Sier som"lengter" sier: du har en sønn og der har du bevis på at du er skapt til å bære frem barn!

Skjønner at det er trist men en dag sitter spira!

Gjør det ikke det kan du jo adoptere som du sier :)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...